hulp gezocht voor vriendin

• linda

Een vriendin van mij heeft een man en een zoon met een ASS.Ze loopt constant te schipperen om de lieve vrede te bewaren en kan zichzelf niet echt zijn in deze relatie.Haar verhaal kan ze niet echt kwijt. Ik wil haar graag helpen maar kan me niet goed inleven in haar situatie omdat ik niet in een soortgelijke situatie zit. Ik ben op zoek voor haar naar lotgenoten die haar kunnen voorzien van tips, hulp, advies of een praatpaal en/of luisterend oor voor haar kunnen zijn. Ik wil ook naar haar luisteren maar heb geen goede praktsche adviezen die ik kan geven.

• Tukkergirl

Hoi,

Je mag me altijd mailen

Zelf ook man en zoon en dochter met ASS

( zoon bijna 7 en dochter 3 jaar )

Thea

• linda

Hee Thea

wat lief dat je reageert! Ik zal het doorgeven aan haar!

Groeten

Linda

• judith

Ja hier ook een luisterend oor hoor, hier 2 kids met ass en ik zelf wellicht ook en oudste is van een andere vader…..ook hier bij tijd en wijle veel geschipper maar het vaarwater wordt al weer rustiger…… :-) mijn mail adres zie je als je op mijn naam klikt, geef dat maar door

gr Judith

• linda

Hee Judith

Heel lief dat je reageert! Ik geef het morgen door aan haar. Bedankt!

Linda

• linda

Ik zie alleen ( bij meerdere pogingen) geen mailadres van je

Linda

• Can

Geef haar als dringend advies ook tijd te nemen voor zich zelf. Dingen doen die zij leuk vindt.Anders is dit niet lang vol te houden. Ook kan ze via forums en via deze weg van zich af prikken.

Wens haar sterkte namens mij,

heb het nu erg druk momenteel dus aan een luisterend oor aan mijn kant heeft ze nu niet veel (zit met een komende verhuizing plus twee kids met een ass)

gr Can

• judith

Dan doen we het zo jilondon@hotmail.com

gr Judith

• Nikky

Hoi,

Ook hier een luisterend oor en in elk geval herkenning en dathelpt echt al heel veel heb ik zelf altijd ervaren.

Gr Willeke

• kim

Ik ben op deze manier voor een vriend van mij op zoek en op het moment dat u op google intikt lotgenoten en autisme, komt u vanzelf bij diverse pagina's terecht, voor zowel mensen met autisme als mensen die kinderen met autisme hebben.

Ook is er een startpagina voor autisme

http://autisme.startpagina.nl/

groetjes Kim