Ik heb een zoontje van 7 die sinds maart risperdal slikt. Zijn dritbuien zijn veel minder geworden alleen is hij tegenwoordig al voor 6 uur wakker. Wie kent dit als bijwerking?
Hallo maartje. Mijn dochter ook 6 jaar slikt ook risperdal 0,50 mg tablet per dag.
Echter zij slaapt direct in, heeft geen bijwerkingen van de risperdal. Een klasgenootje kreeg het juist omdat hij niet sliep snachts(rondspoken enzo)nu slaapt hij juist beter.Geef je het smorgens of voor het slapen gaan. Ik geef het om acht uur savonds voor het slapen.
hallo maartje
onze zoon van 19 jaar heeft maar een paar weken risperdal geslikt
omdat de bijwerkingen te heftig waren.
zoals met het slapen,veel eten en drinken.
hij was helemaal van de wereld was zich zelf niet meer.
omdat hij opdat moment ook geen dagbesteding had.
zijn we inoverleg met de arts gestopt met de risperdal.
hij is langzaam de oude weer.
hij kreeg maar een halve tablet risperdal.
groetjes carla
Dat is dus reden te meer om te stoppen met medicatie, want het probleem ligt gewoon door de omgevingsfactoren, en daarmee bedoel ik dus niet alleen de ouders zelf. Zorg dat het kind een veilige omgeving krijg en daar kunnen ouders wel voor zorgen, maar ipv daarvan eist men alles en moet er vervolgen doping worden toegepast door medicijnen want anders krijg het kind niet hetzelfde als de rest.
Door het probleem van de omgeving ga jij je kind met chemische rotzooi volpompen in plaats van hem of haar beter te helpen..
Paula, we gaan hier geen ouders aanvallen die medicatie gebruiken voor hun kinderen……….jij kunt vanaf je pc niet zien in wat voor situatie zij zitten.
Hele discussies hebben we hierover al gehad en daar zitten we niet weer op te wachten. Dat jij aangeeft dat jij tegen bent en er beargumentering t.o. zet is prima maar niet op deze manier alsjeblieft!
Grtz Ammie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?