risperdal en slaapproblemen

• marjolein

Vorig jaar toen mijn dochter van 16 jaar meer en meer “psychotische aanvallen kreeg” van wel .1.5 uur per dag hebben wij ook risperdal geprobeert i.p.v. dipiperon. Heeft helaas geen rust gebracht, wel idd eetbuien en veel dorst.Ze is ruim 10 kilo aangekomen en we gaan nu weer terug naar dipiperon in overleg met de kinderpsych. Mensen die tegen medicatie zijn waarschijnlijk in de gelukkige omstandigheden dat hun kind het niet nodig heeft.Count your blessings zeg ik maar . maar oordeel niet . Er zijn ook mensen die denken dat kanker genezen kan worden met antibioticatie, nou we weten de gevolgen !

• riet

Dat moet jij nodig zeggen als je zelf aan de drank bent.

medicatie kan juist er voor zorgen dat het kind maar ook volwassen mensen meer kwaliteit in hun leven hebben.

Ik ben blij dat ik liever gecontroleerd via de psychiater medicatie gebruik met als doel de kwaliteit en gedrag te verbeteren dan ongecontroleerd aan de drank en drugs wat het tegenovergestelde bereikt. In een andere topic heb ik je al op de hulpverlening voor alcohol en drugsverslaaving gewezen.

groeten

• ammie

Auw………………….:D

• Monique

Hallo,

mijn zoontje van net 7 met PDD-NOS slikt ook risperdal en is sinds 3/4 jaar steeds tussen 5.00 en 6.15 wakker. Heel soms nog vroeger ook.

Ik ben nu ook aan het uitproberen of het van de risperdal komt. Hij slaapt altijd meteen in om 20.30 dus ik kan hem n iet langer ophouden helaas.

Het kan een bijwerking zijn van risperdal maar er zijn ook tegenovergestelde reacties dus………….pffff