HELP WIE WEET RAAD

• Can

Goed lezen Paula, hij hangt nu rond tussen zwervers en drugsverslaafden.

Noodkreet laat met haar noodkreet juist zien zich een heel verantwoordelijke betrokken ouder te zijn.

Jouw raad zet geen zoden aan de dijk raakt kant noch wal.

Het laat eerder zien wie jij bent en hoe hoog jouw inlevingsvermogen is

gr Can

• judith

tjeemig Paula ben jij echt zo blind of een plaat voor je hoofd dat je niet ziet waar jij met je berichtjes mee bezig bent….nou daar is dus een oplossing voor of wel klikker de klikker de klik en weg is het bericht…….

• noodkreet

Ik schrok al van het berichtje van Paula. Maar door jullie steun verzachte het weer. Hij mag van mij ook gaan werken. Tuurlijk! Maar niet in een kraakpand gaan zitten met zwervers en verslaafden en dieven. Vandaag heb ik hem gebeld en gevraagd hoe het met hem was. Ik probeer hem niet te veroordelen. Ik wil voor hem de deur open houden dat hij hier terecht kan. Hem de gezelligheid bieden en liefde te geven. In de hoop dat hij de warmte van ons voelt en uiteindelijk inziet dat hij een keuze gemaakt heeft (hij denkt dat hij nu vrienden heeft) wat niet echt is.

Ik weet dat zijn doel is om ergens bij te horen bij zijn leeftijdsgenooten. Deze verdwaalde jongeren veroordelen hem niet omdat hij asperger heeft. En soms zijn er momenten dat ik me afvraag. Wat vraagt dit van mij? Is dit op mijn pad gekomen omdat ook die andere jongeren hulp nodig hebben. ?? Maar ondertussen voel ik wel de zwarte wolk boven mijn hoofd hangen. Als ik maar op tijd ben dat hij niet het verkeerde pad opgaat.

• sassie

Ik denk er precies hetzelfde over als jij, noodkreet. Hoop dat je je zoon kunt bereiken en hij naar huis komt.

Sassie

• carla van dewaal

hallo judith.

paula is al eerder op dit prikbord geweest.

en toen liep ze ook de zweer te verzieken.

groetjes carla

• Gerda_H

Hallo, Noodkreet.

Mijn jongste dochter,J, is ook 17 1/2 en heeft ook asperger. Mijn dochter m heeft pdd nos. ook ik heb de nodige problemen met mijn kids gehad. Zij gingen oa om met een pedo,en alle waarschuwingen van ons, het hielp niets. Ook nu komen ze in aanraking met “verkeerde” lui. Het beste wat jij kunt doen,is hem laten zien,dat jij nog steeds van hem houdt,ondanks zijn verkeerde keuzes, en de deur open houden voor hem. Neem contact op met Mee. Zij kunnen proberen te bemiddelen. Mijn dochters beginnen nu in te zien welke vrienden oke zijn,en welke niet. J ging om met een meisje van 15,van wie ik meteen zei,dat dat geen goede vriwendin voor haar was. Niet dat zij drugs verslaafd was oid,maar vanwege haar karakter. Ik kreeg te horen van Ach,ik ken haar,en jij niet. Wat weet jij nou van haar. Nu is J erachter gekomen dat ik gelijk had.Ik heb nu een heel goed kontakt met mijn dochters,terwijl vooral m nogal dwars en verkeerd heeft gelegen. ik heb ook een hele tijd hier niet geprikt,om er echt helemaal voor mijn dochters te kunnen zijn, en om aan mijzelf te werken. ik ben uit mijn depressie gekomen. Je moet wel weten,dat hij nog niet echt volwassen is,en dat jij nog volledige zeggenschap over hem hebt,en ook de verantwoordelijkheid.

Ik wens je veel sterkte,en ik hoop dat jij de juiste hulp zult krijgen.

Groetjes Gerda