kan iemand met autisme meerdere persoonlijkheden hebben???

• di

wie kan ons helpen met deze vraag..

onze zoon van 13 is autistisch en wij hebben het idee dat hij meerdere persoonlijkheden heeft..ik heb een hoop op gezocht maar tot nu toe nog niets hier over kunnen vinden..

gr di

• Can

Volgens mij kan iedereen meerdere persoonlijkheden hebben…Misschien laten uitzoeken bij de psych? Sterkte ermee…

gr Can

• JannekeG.

Volgens mij komt dat wel meer voor bij mensen met MCDD, een vorm van autisme.

• paula

weeeeeeet er niks van.

morgen vergaat misschien de wereld dus is de vraag nogwel interesant

• Susan

En nog een keer

*klik*

• theodora

en weer blijkt hier iemand continu de sfeer te kunnen verzieken geef die gene toch een ban zeg, dat hele mens is zo nep als wat

• marco den Haan

Hoi Susan en Theodora,

ik ben het met jullie eens, maar zolang het geen bedeigingen ( zie de gele balk met het reglement) mag ze blijven azijnz..ken.

Negeren lijkt me het meest effectieve middel om dit te stoppen.

Groeten

Marco

• carla van dewaal

hallo marco.

ze is de hele boel hier weer aan het verzieken.

ze heeft dat een aantal weken geleden ook gedaan.

het is voor mensen die hier net prikken met vragen.

geen pretje dat er dan gelijk zo op je vragen word gereageerd.

groetjes carla

• di

ik prik dus voor het eerst omdat het voor mij best wel een belangrijke vraag was..

ben bij pshyg geweest gister en is wel degelijk zo dat mijn zoon het heeft..

zo n persoon die zulke antwoorden geeft weet denk ik niet hoe het is om zo n kind te hebben…of deze persoon heeft zelf 24 persoonlijkheden…triets dit dat iemand zo verknipt kan zijn om bij zulke serieuse dingen te gallen..

• Gerda_H

Ook voor degene die hier langer prikken is dit vervelend. De beheerder kan zelf bepalen of hij iemand een ban wil geven. Ik vraag me trouwens af,waarom zij zo doet. ik ben er een hele tijd tussenuit geweest,dus ik ken haar niet zo goed,maar wat ik vanmorgen van haar lees,dan kan ik me er wel wat bij voorstellen.

Groetjes Gerda