kan iemand met autisme meerdere persoonlijkheden hebben???

• marco den Haan

Hoi Gerda,

Het is ook niet leuk om dit soort antwoorden van een zuiger te krijgen, maar zolang de beheerders er niets aan doen ,is het enige dat mogelijk is NEGEREN

van Paula .

Maar je filtert de echte deskundigen er toch zo uit, aangezien deze toch meelevend zijn .

ps : Paula, misschien is een forum voor azijnz..kers iets voor je.

Groeten

Marco

• riet

http://www.addiction-solutions.nl/nl/wij-behandelen/alcoholverslaving.html?gclid=CI7l-9iU2JMCFQ88QwodHHs8Zw

• mama van 4

hoe bedoel je precies meerdere persoonlijkheden?

ik merk bij ons dat de oudste bijvoorbeeld heel boos,aggressief en gefrustreerd kan zijn en totaal niet bereikbaar en aan de andere kant bijvoorbeeld even later super lief bijna overdreven en heel meegaant kan zijn.is dit wat je bedoeld of anders?

• di

zo me 1ste dag hier en meteen een rel….maar ik hoop dat ik toch nog goed zit hier…

mama van 4…wat bij ons zo is

dat onze zoon met iets in zijn handen loopt wat niet mag en je betrapt hem…en dat tot het zweren op zn dood dat hij het niet gedaan heeft…

en hij weet het ook echt niet he..daar ken ik hem goed genoeg voor

en er zijn nog zoveel van deze voorbeelden…je wordt er soms moedeloos van..

gr di

• mama van 4

hoi di

mag ik vragen hoe oud je zoontje is?

dit is weer een punt wat ik herken bij mijn zoontje van drie (over drie weken 4),die kan iets doen ,en ik zie het gebeuren en hij liegt bikkelhard dat zijn zusje of broers het gedaan hebben terwijl die ook nog in geen velden of wegen te bekennnen zijn,ik dacht aan de leeftijd maar ????????ik weet dus niet hoe oud die van jou is misschien inderdaad eens navragen,hij zal er ook problemen mee hebben/krijgen op sociaal gebied.

• di

mijn zoon is nu 13

maar heeft het altyd al gehad maar wordt steeds erger..

en net wat je zegt…broer en zus niet in de buurt en toch heeft meneer het niet gedaan terwijl je het zeker weet of hem betrapt heb.