vakantie voor de deur

• sandra

Wij gaan naar de camping,dit doen we al heel lang met onze zoon(6 jaar) eerst in de tent en nu een caravan op een seizoensplaats.

Elk weekend en de vakanties hier naar toe.De andere gasten kennen hem en weten wat er is dus doen nergens moeilijk over.

Gaat helemaal top!

Wel gaat hij dan ook 2x pw naar het zorgcentrum en blijft er dan ook weleens slapen anders hou ik het ook niet vol en zo kan ik even bijtanken.

Gr.Sandra

• Susan

Wat voor hond heb je Kluizenaar?

• sassie

Ja dat is ook leuk maar dan moet je wel de keuze willen maken altijd naar dezelfde accomodatie te gaan. En wij kiezen liever voor steeds wat anders. Vandaar dat wij een huisje huren want dan heb je toch minder last van omgevingsgeluiden dan op de camping. Wat jullie doen is voor jullie zoon denk ik wel lekker vertrouwd, hij weet precies waar hij aan toe is zeker op de camping?

Veel plezier deze zomer!

• sandra

Hoi Sassie,

Klopt alles is bekend voor hem dus daarom gaat het goed.Zo heb ik dan ook meer rust hihi.

Met kerst gaan wij ook meestal een week naar een huisje maar merk dat dat toch heel moeilijk is voor hem.

Gr.Sandra

• sassie

ja alles heeft zijn plus- en minpunten. Als wij een huisje geboekt hebben laat ik K. regelmatig de foto's zien van het interieur en de tuin ed. Zodat het al iets bekender is als we aankomen. Ook vertel ik bijv. de kamerindeling , wie er met wie op een kamer slaapt. Neem de picto's mee, kleurenklok, maak wat printjes van mooie planten en zijn knuffels. Echt ontspannen met K op vakantie gaan zal denk ik nooit mogelijk zijn maar we hebben wel hopen lol. Voor ons weegt de rust voor K op tegen wat wij liever zouden doen

Nogmaal veel plezier straks, wij gaan over 10 weken!

Sassie

• sandra

Jullie ook alvast veel plezier!!!

Wij maken ook altijd picto's van het huisje ed anders wordt hij helemaal knettergek hihi

Ach en op de camping zijn ze gelukkig er al gewend als hij “flipt” en hij is een super makkelijke slaper dus wat dat betrefd hebben we mazzel.

Fijne vakantie,

Gr.Sandra

• marco den Haan

Hoi Marijke,

Wij zoeken altijd een bestemming waar genoeg te doen is, bijv. stoomtrein,

bierbrouwerijen met rondeidingen( vindt onze zoon te gek om het brouwerijproces

te zien en ik ook) . Het maakt op zich niet uit of dit in een rustige of drukke omgeving is.

Dit jaar gaan we alleen een weekend naar Sneek en dan wat losse dagen er op

uit.

Allemaal een fijne vakantie

Marco

• Girlkickboxer23

Dan moet je echt een keer naar de Grolschfabriek gaan volgens mij zit die in Enschede. Zijn wij een keer met ons jongerencentrum een keer geweest. Is heel interessant. De Hertog Jan brouwerij in Arcen in Limburg schijnt ook leuk te zijn. Daar ben ik zelf nog nooit geweest maar vrienden van mij wel.

• marco den Haan

Dat moeten we dan maar een keer doen .

We zijn inmiddels bij diverse brouwerijen in NL, Belgie en Duitsland geweest

maar er zijn er genoeg die nog bezocht moeten worden.

De Alfa-brouwerij in Schinnen is de moeite waard om ook eens te bezoeken

Groeten

Marco