oproep begeleid wonen in Almere

• Kloek8

hoe ver zijn julliemet dit project?

ik heb zelf ADHD ODD PDD-NOS en dislexy

en een begeleid woon pogramma in almere lijkt me en goed idee en plek

• z. sanders

dit klopt helemaal mam;)

dikke kus

• boka

hoi ik heb jullie verhalen gelezen en het bekende verhaal het zijn allemaal kinderen die dreigen tussen wal en schip te raken als we niets doen ik heb zelf een 4 van zulke jongens in dienst ik wil ze graag helpen en heb een een huis ter beschikking maar hoe pak ik dat aan met subsidies en dergelijke moet ik daar verder nog aanpassingen voor doen het zijnjonge mannen met adhd en pdd nost door problemen zelfs in de gevangenis geraakt ze werken bij mij dus hebben ze een loon maar het is nog te moeilijk voor die kinderen om het zelf te doen en de vader en moeder zijn uit beeld geraakt.ik hen inmiddels wel een man gevonden die gediplomeerd jeugd werker is en voor een aantal uren per week de begeleiding wil doen maar die zal ook betaald moeten worden hebben jullie een idee hoe ik dit kan aan pakken sterkte en susces verder

• BWA-Almere

Beste Boka,

Het lijkt mij verstandig om via onze website een aanmeld formulier te downloaden, invullen en te mailen naar aanmelden@bwa-almere.nl

Onze website is:

www.bwa-almere.nl

Met Vriendelijke Groeten,

BWA-Almere

• annelies leeflang

Hallo

ook ik ben op zoek naar passende woonmogelijkheden voor mijn zoon met autisme. Hij is 19 jaar en probeert nu min of meer op eigen kracht zijn VWO-diploma (alsnog) te halen.

Zelf ben ik ruim een jaar actief geweest met het onderzoeken en uitwerken van een kangoeroewoning wat helaas wegens de kredietcrisis geen doorgang vindt.

Ook ben ik in Lelystad bij Kwintes aan het kijken maar heb de indruk dat je daar geen maatwerk kunt verwachten.

Ben benieuwd naar jullie plannen

groet,

Annelies