Risperdal

• Can

Onze zoon van 10 (pdd nos/adhd) heeft risperdal voorgeschreven gekregen, enige tijd geleden. Doordat hij last kreeg van oa slapeloosheid, buikpijn en hoofdpijn zijn we gestopt. Nu gaan we het weer proberen om te kijken of daar de klachten echt van kwamen. Wie heeft hier ervaring mee?

Onze zoon kreeg het voorgeschreven om de hoeveelheid prikkels die bij hem ongefilterd binnen komen, te temperen

gr Can

• carla van dewaal

hallo can.

onze zoon heeft maar een paar weken risperdal geslikt.

hij kreeg er zulke rare bijwerkingen van.

dat we in overleg met de arts gestopt zijn.

hij kon niet goed overweg met de omschakelingen van momenten.driftbuiien

daarbij kwam dat hij door het medicijn dingen deed die hij nooit gedaan heeft.

ook begon hij veel te eten en te drinken.

groetjes carla

• gaby

ik kreeg het juist om te slapen. mij hielp het erg goed..

maargoed elk kindje is anders en de medicijnen zla ook bij ieder anders werken denken.. het is een zoektocht naar de juiste medicijnen..

• kluizenaar hans

Hallo

Ik had vele jaren geleden een korte tijd die medicatie gehad en voelde mijn benen zo slap en dat is nou een bijwerking die je niet moet hebben als je graag lange afstanden wandelt door de bossen. Dipiperon werkt beter bij mij

dipiperon temper bij mij zeker ook de prikkels en heeft ook minder bijwerkingen. Het maakt je lekker rustiger van binnen, dus het proberen waard.

veel succes met andere medicatie.

Met vriendelijke groeten kluizenaar hans