Hallo
Het is zeer vervelend om in zo situatie te leven als waar u in leef en hoop dat er u er weer snel boven op komt, want dat is de enige manier om uit deze put te kruipen.
Ik denk dat in uw situatie de hulp van psychiater van het plaatselijk riagg of degelijke u verder kan helpen.
Jammer dat daarmee je werk en relatie is stuk gelopen.
Ik heb ook jaren van depressies achter de rug dat waren echt rot tijden voor mijn.
Het is bij ook eigenlijk iets van de laatste 4 maanden dat alles vooruit gaat in het leven en nog steeds vooruit groei qua stemming en zo.
Het is jammer dat de medicatie uw niet helpt.
Ik ben 5 maanden geleden begonnen met het verdubbelen van de antidepressiva van 1 naar 2 per dag en de dipiperon meer tegen gedrag dat richting agressie gaat een verhoging van 1 naar 2 per dag. Ik ben blij dat die medicatie er is.
Ik denk toch dat die medicatie in combinatie met de behandeling de laatste 4 maanden de stap voorwaard heeft gemaakt als nooit te voren. Als het aanhoud deze vooruitgang word 2008 het prettigste jaar van het leven.
Wat ik met mijn verhaal u wil vertellen , misschien is verhoging van de medicatie het middel om je beter te voelen. Soms werkt de medicatie niet goed omdat de dosis voor iemand te laag is en dan is verhoging een optie. uitteraad is dat iets wat een psychiater of gewoon arts moet beslissen.
Mijn tip aan u is kijk of verhoging van de medicatie u helpt. Bij mij is dat de doorslag naar een beter leven geworden.
Ik wens u verder alle beterschap.
Met vriendelijke groet kluizenaar hans