gerda h (ot)

• gaby

hey gerda..

wat ik me zo afvroeg..

je zou een huis makeover krijgen toch??

ergens vorig jaar? of iig een paar maanden terug..

hoe staat het daar mee? is het mooi geworden?

groetjes gaby

• Gerda_H

Ik zag mijn naam staan,en dacht al,wat heb ik nou weer verkeerd gedaan. haha.Haha,niet lachen hoor. Er is alleen een nieuw behangetje in mijn slaapkamer gekomen en een nieuw bed. Begin aprl zou de woonkamer aangepakt worden,maar mijn schoonzoon wou er niet mee beginnen,omdat ik toen ziek was. Nu heeft ie het te druk in zijn eigen huis,want ze krijgen een kindje erbij.M zei al,hij betaald onze centen maar terug die we al betaald hebben,en dan doen wij het met z'n tweeën. J en M samen dus.Ik zie wel wanneer het komt.

Gerda

• sassie

Het is al lekker dat je slaapkamer gedaan is, toch. Die woonkamer volgt heus wel. Leuk dat je een kleinkind krijgt. Wanneer wordt de baby verwacht?

Sassie

• Gerda_H

Ons kleinkind wordt half november verwacht. Of was het nou half oktober? Ik ben steeds in de war. Maar nadat zij al 11 miskramen heeft gehad,zijn wij super blij.

En met mijn slaapkamer ben ik blij hoor. Vooral toen ik laatst 5 weken ziek was. Op ons oude bed kreeg ik steeds pijn in mijn rug,en nu met ons nieuwe bed heb ik veel minder pijn.En in de woonkamer staat wel al een andere wandmeubel Die kon ik voor €25,= op de kop tikken,en het was precies de kast die ik leuk vond.Ook had ik al een nieuw bankstel,maar door de poezen moet deze schoongemaakt worden. het is alleen een kwast over de muren en laminaat leggen.

Groetjes Gerda