Hieperdepiep hoera!

• Gerda_H

J is geslaagd voor haar capaciteiten test,en mag nu naar de helpende zorg en welzijn niveau 2. Zij moet alleen hard werken voor haar zelfvertrouwen. Maar daar krijgt ze hulp voor van school.Wij zijn erg blij.Dat scheelt haar 2á 3 jaar.Nu M nog.

Groetjes Gerda.

• gaby

helpende heb ik ook gedaan…

enkel ik ging verhuizen en kreeg daarna fixe rugklachten dus moest stoppen…

de zorg kant ging heel goed. kon alleen de huishoudelijke dingen niet afronden omdat dat dus niet ging met me rug.. erg balen..

maar gefeliciteerd

• kluizenaar hans

hallo

gefeliciteerd .

Autisme en helpende in de zorg met mensen zou voor mij onmogelijk zijn.

Maar ik vind het bijzonder knap als iemand met autisme dit wel lukt.

Met vriendelijke groet

• Gerda_H

Er komt zelfs een doof meisje bij haar in de klas. Dat vind ik helemaal leuk. Ook weer een pluspunt voor de andre leerlingen,zij leren gelijk gebarentaal,want dat meisje kan echt niks horen,en ook niet goed liplezen.

Groetjes Gerda

• sassie

Feliciteer J maar namens mij!!!!!!! Hartstikke fijn dat ze nu kan gaan doen wat ze wil. En dat ze er maar veel plezier aan mag beleven.

Sassie

• Gerda_H

Ja,dat hoop ik ook Sassie,en dat het niet te gemakkelijk wordt voor haar. Ze hadden tegen haar gezegd,dat zijdeze opleiding op haar slofjes moet kunnen doen.Ze had de spw kunnen doen,maar daar heeft zij een diploma voor nodig,en kon niet dmv een toelatingsexamen of test. Dat was jammer,andershad ze dat gedaan,want dat is haar doel.Zij wil anderen,die hetzelfde hebben meegemaakt als haar,helpen.

Groetjes Gerda

• Kay

Dat idee heb ik ook met de opleiding die ik wil gaan doen. Dat ik anderen wil helpen die hetzelfde als ik hebben meegemaakt. En iedereen bij wie het even niet meezit.

Ik heb kort geleden toelatingsexamens gedaan voor SPH. Ik moet ergens deze dagen de uitslag krijgen…. Dus ik zit hier lekker gespannen.

Feliciteer J maar van mij!!!:D Ik weet zeker dat zij het kan! Pas alleen op voor de praktijk. De theorie is misschien niks maar bij dat soort opleidingen verwachten ze in de praktijk vaak veel spontaniteit….

Groetjes Kay

• Gerda_H

Dat klopt Kay,maar hierin wordt zij begeleidt door haar mentor. Ik hoop voor jou dat jij ook toegelaten wordt.

Groetjes Gerda

• Can

Super zeg:) gefeliciteerd!!

gr Can

• ammie

Hartstikke goed!