Nieuwe Geboorte !!

• autisme.startpagina.nl

Vandaag is onze kleindochter ter wereld gekomen,ze heet:

autisme-contacten.startpagina.nl

Ze weegt 4 gigabyte en is 63 cm lang. :?

Als jullie links hebben met mailinglijsten of what ever met contact te maken heeft, graag.

Ik ga nu alvast de ramen sluiten, want er is hier heel zwaar onweer op komst.

Fijne avond allemaal………….

Ron

• Gerda_H

Gefeliciteerd met je kleindochter Ron. Ik weet zeker dat het een succes wordt. Hier schijnt de zon nog,en is het nog erg warm. Ik zei al tegen M,dat het noodweer hier niet zou komen,maar wel ergens anders zijn heil zal vinden. Maar ik leef met je mee hoor. Hoop dathet noodweer niet te erg wordt.

Groetjes Gerda

• sassie

Ziet er mooi uit , Ron. Denk dat er heel veel gebruik van gemaakt gaat worden!

Tot nu toe is het noodweer ons bespaard gebleven.

Sassie

• gaby

hier is de bagger neer gekomen whahah…

liep al zo'n 2 uur met de hond.. herelijk… gaat het ineens plenzen. ben ik bij iemand onder de plu gekropen whahah duurde 20 minuten!!!

toen naar huis gegaan en halverwege begon de zon weer te schijnen…

de hele tijd bewolkt geweest en klam.. ga ik naar huis schijnt de zon lol.. maar nu zit ik net weer en alweer donker…

dus sja

• Kluizenaar Hans

Hallo

Voor autisten die graag contacten zoeken met andere is het goed dat er zo pagina is.

Vroeger stond men overal alleen voor maar door het internet kunnen lotgenoten en gelijkgestelde op wat voor gebied dan ook contact zoeken met elkaar.

Ik heb inmiddels begrepen dat de autisme.pagina wel meer zusterpagina's heeft die met autisme te maken heeft. Goedwerk.

met vriendelijke groet

• Susan

Hoezo zwaar weer? Nu een beetje gerommel maar nog geen drup:(

• ammie

Gefeliciteerd……..het is een mooi meiske! :D