Kay, ik ben zo benieuwd, heb je al gehoord of je bent aangenomen voor de SPH opleiding? Hoop het zo voor je!
Sassie
Hoi.
Ik moet helaas 2 herexamens doen. Eentje had ik wel verwacht en die zal met nog een paar weken leren geen probleem moeten zijn. Maar de ander viel me echt vies tegen. Ik dacht echt dat ik Nederlands goed had gemaakt en toch een 5.
Dus het is weer leren en wachten of het kan of niet. En anders volgens jaar weer alles doen. hahahaha.
Groetjes Kay
Hoi Hoi,
Jammer zeg, maar je hebt nog een kans toch. En die 5 is niet erg onvoldoende, paar tienden erbij en het is voldoende. En je zegt zelf dat dat andere examen haalbaar is met extra goed leren. Nou heel veel succes dan met je leerwerk en ik hoop dat het lukt!
Dat dat met het Nederlands niet is gelukt , komt me bekend voor. Mijn man doet HBO V en toen hij zijn studie net startte hadden ze ook zo'n toets. Meer dan de helft heeft die toets niet gehaald toen……en moesten hem overdoen.
Laat je het nog weten over een tijdje, hoe het is afgelopen?
Groetjes Sassie
Volgens mij is dat hier zo. Het is echt pittig. Het is ook het enige examen wat 3 uur duurt in plaats van 2 en een half. En veel hadden nog niet genoeg tijd.
Maar ik baal wel want het is niet iets wat je zo even leert. Het gaat niet eens om taalfouten maar om tekstbegrip en tekstopbouw. Die dingen zijn lastig voor een auti, als het al niet onmogelijk is…..
Daarnaast is mijn handschrift ook shit. Dus als iemand naakijkt die niet echt moeite doet om het goed te lezen is mijn cijfer ook al veel lager.
Ach er mag wel een puntje van mijn 8 voor engels naar het nederlands. Als dat zou kunnen.
Ik laat het wel weten hoe het verder gaat…..
Groetjes Kay
Met opgeven schiet ik toch niets op… En er wordt geen rekening gehouden met mijn autisme. Eigelijk zou het wel moeten maar veel zou het niet uitmaken. Misschien kan ik wat tijdverlenging krijgen maar dat heeft ook weinig zin. Ik heb een half uur pauze voor het volgende examen. en met tijdverlenging heb ik die pauze dus niet. Dus dan heb ik liever de gewone tijd. Eerst 3 uur examen en daarna meteen 2 en een half uur dat is ook geen doen…
Groetjes Kay
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?