gewichtendeken

• R.Wissink

ik ben op zoek naar mensen die ervaring met de gewichtendeken hebben.

ik heb gehoord dat dit een heel veilig gevoel kan geven en mensen met ass. kan ontspannen.

• Can

Nog nooit van gehoord, wat is dat?

gr Can

• Ingeborg

Hallo.

Ik ben begeleidster op een woonvorm en er is een client die een zwaartedeken gebruikt. Het ontspant inderdaad, een half uur, anders wordt het te warm. Het is een warme deken omdat hij dik, zwaar is voor het effect natuurlijk.

Een andere client slaapt met een ander soort zwaartedeken. Meteen de eerste nacht doorgeslapen,wel 15 uur. Zo moe…..

Succes.

Ingeborg

• truus

heb er al meer positive verhalen over gehoord.

heel lang geleden was er ook al eens iets hier op het pb over

• sassie

Hier wel ervaring met het gewichtenvest, onze zoon was er erg door gebaat. Gaf hem de rust om zich beter te concentreren. Ben benieuwd naar verdere reacties….

• HondenVriend Hans

Hallo heer Wissink

Ik kan aan de hand van de reactie nog niet begrijpen wat dit inhoud die deken, als het kan ontspannen ben ik hier ook geïnteresseerd in.

Misschien wilt u het nader uitleggen. Ook iemand anders die weet wat het is mag het uitleggen natuurlijk. Uitteraad is niets verplicht.

Met vriendelijke groeten

• Kluizenaar Hans

Hallo

Hondenvriend hans is dezelfde als kluizenaar hans.

Ik had me weliswaar uitgelogd maar vergeten aan te passen. Om verwarring te voorkomen zeg ik even.

Ik praat graag over honden met mensen op het honden prikbord.

met vriendelijke groeten

• sassie

Hoi Hans,

Even kijken bij senso-care.nl. Daar staat het goed uitgelegd. Ik ben niet zo handig anders had ik een linkje gemaakt voor je.

Groetjes Sassie

• sassie

Oja, je moet dan in de linker kolom kijken onder het kopje “diepe druk”!

• Kluizenaar hans

Hallo

Velen dank.

Ik heb al op de website gekeken.

MVG