Hoi allemaal,
ik heb al een tijdje niet geprikt, maar wel aktief meegelezen hoor!
Heftige tijd, nu met de vakanties om ons heen. Ik moet nog anderhalve week werken. En zoon moet nog anderhalve week naar het mod. De maandags daarop, 20 of 21 juli (heb agenda niet bij de hand) heeft thimo afscheid bij de zebra's van het mod. Na de vakantie gaat hij naar het cluster4 onderwijs. We hebben wel een indicatie. En we weten welke school het wordt. Maar verder weten we niets. Niet wanneer thimo er kan beginnen. Dus onzekerheid voor ons als ouders en voor zoon. Heel vervelend. Geeft allemaal wat stress.
Zoon neemt op de maandag afscheid op het mod en gaat de dinsdags naar het logeerhuis, tot vrijdag. En dan gaan we zaterdag een week op vakantie. Pfoe, wat doen we onszelf en onze zoon aan. Wat een drukte.
Blijkt ook nog eens dat mijn man niet 4 wkn vrij heeft maar 3 wkn. Waren we niet op bedacht dus nu heb ik met m'n hubbie maar 2 wkn samen vrij. Lekker gepland dus. Grrrr. Baal gewoon wat.
Hebben we ook nog een caravan gekocht. Dus daar moet wat meegebeuren. Wel heel leuk hoor, dat niet. Maar we hebben de vakantie al geboekt, en we huren dan een bungalowtent. Dus ik ga nog even bellen met de camping als we dat om mogen zetten in eigen caravan. Heb geen idee.
Nou heb ffkes wat geprikt, gewoon even wat van me laten horen. Even van me aftikken.
Zoon is ook erg onrustig afgelopen tijd, erg rigide en de grenzen op zoeken, zucht..