Weblog

• Ron

Vanaf de homepage kunt u op “weblog” klikken, hier mijn eerste stukje persoonlijke text.

Leuk he ?!

• sassie

Ja leuk Ron! Ik moet zeggen het fascineerd mij ook, ik vind het iets heel moois dat mensen zo op kunnen gaan in bijv de natuur, wat tenslotte ook heel belangrijk is, en genieten van ogenschijnlijk kleine dingen terwijl de rest van de wereld doorraast en zich haast. Ik probeer nu ook veel meer de tijd te nemen voor erop uit trekken met zoonlief en lekker naar de planten en mieren te kijken. Dat is geluk!

• Ron

Ik vindt het knap als iemand dit kan,ik hou zelf veel van flora en fauna maar hier in die vieze stinkrandstad moet je er echt naar zoeken.Ik geef hem groot gelijk, de “bekijk het allemaal maar,ik doe wat ik zelf wil” instelling waardeer ik.

• sassie

Ja absoluut, als je ergens voor staat moet je dat gewoon doen, wat een ander er ook van vindt. Trouwens, ik woon ook in de randstad maar daar zijn best hele fijne natuurgebieden hoor, je moet er wel even voor rijden, dat wel. Ik woon in Den Haag. By the way, wens me succes want ik ga vanmiddag op gesprek bij een instelling die zorg levert aan verstandelijk gehandicapten. Waag de stap om mijn vaste baan op te zeggen en te gaan doen wat ik echt wil!

Wel spannend he!

Sassie

• Ron

HEEL VEEL SUCCES GEWENST !

GA ER VOOR.

:D

• Can

Spannend Sassie, weet je ondertussen al wat meer?

gr Can

• sassie

Heb in totaal nu drie keer met die man gesproken en heb er een heel goed gevoel over maar het kan natuurlijk ook niet lukken, ben daar heel realistisch in. Voor volgende week wil die meneer alles geregeld hebben mocht ie me aannemen dus hij moet snel beslissen. Ik verwacht eigenlijk vandaag of morgen te horen of hij het aandurft of toch niet. Ik zie wel, het zou erg leuk zijn maar zo niet, ik heb toch een vaste baan.

Zodra ik het weet zal ik het iedereen hier laten weten, bedankt voor jullie reacties!

Sassie