Weblog update !

• autisme.startpagina.nl

Nieuwe weblog update.

Vanaf de homepage te vinden:

autisme.startpagina.nl

rechterblok: weblog.

Kan nog even geen directe link hier plaatsen,dus u moet nog even via de homepage.

U kunt hier ook reacties plaatsen en zelf bloggen..

Ron

Hieronder ook de blog van vandaag:

PGB BB

Vroeger…. als jochie… vertelde mijn vader wel eens over de BB. Het was spannend om die verhalen te horen, de BB, de Burger Bescherming of Bescherming Bevolking. Vaak helfdhaftige mannen die de burgers moesten beschermen bij gevaar, soms stelden ze hun leven zelf in gevaar om de burgers te beschermen…

Eigenlijk schandalig dat deze afkorting tegenwoordig ook vaak gebruikt wordt maar dan in andere context, terwijl het in fel contrast staat waar de ECHTE BB voor stond vroeger…..namelijk :

Bos Balkenende (BB)……een hardere tegenstelling is nauwelijks denkbaar. Nu is het persoonsgebonden budget aan de beurt, ik stel voor dat men begint hand in eigen boezem te steken en de BMW's van de topambtenaren vervangt door Daihatsu Cuore's, dan hou je mogelijk duizenden volledige PGB's in stand voor mensen (MENSEN JA !) die niet zonder kunnen.

Lees verder “PGB BB”

Toegevoegd door ron op 2008-07-16 11:56:50 Permalink | autisme.startpagina.nl

• autisme.startpagina.nl

De volgende weblogs kunt u alleen lezen in het weblog zelf.

(.ik voel wat borrelen………..)