logeeropvang Wassenaar Duinrell

• Marja

Hallo allemaal,

Lang gezocht naar een leuke logeeropvang voor mijn 3 jongens in ZuidHolland.

Helaas kon ik niet vinden wat ik zocht, en heb toen een jaar geleden besloten zelf een logeeropvang te starten.

Nu een jaar na dato kan ik het een groot succes noemen.

Het logeren vindt plaats op Duinrell, van waaruit kinderen leuke activiteiten ondernemen.

Voor meer informatie kijk op: www.doejemeepgb.nl

vr. gr. Marja

• Girlkickboxer23

Goed initiatief en Duinrell is leuk. Ik bewaar er zelf ook warme herinneringen aan. Wij gingen heel lang ieder jaar met de hele familie daar op de camping staan.

• JannekeG.

Huh? Ik dacht dat Meetpoint de enige organisatie was die logeerweekends verzorgde in Duinrell?

Mijn zoontje gaat daar naartoe en vindt het heel erg leuk.

• Marja

Bij deze www.doejemeepgb.nl dus ook.

Gelukkig komt er steeds meer bij in Zuid-Holland steeds meer bij, zodat PGB-houders een grotere keus krijgen in de logeer brance. Dit is naar mijn mening een hele goede zaak.

Marja

• Marja

min steeds meer bij, mijn gedachten gingen sneller dan dat ik de lettertjes kon intikken. ;)

• miranda

Mijn kinderen logeren ook bij Doe je mee en hebben het erg naar hun zin.

Het verbaasd me wat de kinderen per weekeind mogen opmaken 235 euro per weekeind en dan zijn de basisboodschappen er al af.

de kinderen mogen beslissen welke activiteiten er gedaan kunnen worden

De begeleidster bewaakt of de activiteiten binnen het budget en de groep passen.

ik heb zelf gewerkt op een logeeropvang en daar moest je het doen met 120 euro voor 6 kids overdag 2 begeleiding s nachts 1

hiervan moesten ook de reiskosten en de boodschappen nog van af

Je zult begrijpen dat het moeilijk was een weekeind te vullen.

Ik vind het ook mooi om te zien ,als je de kinderen op gaat halen dat ze het allemaal goed met elkaar kunnen vinden terwijl het toch drie aparte groepen zijn.

Wat ik ook fijn vind is dat alle drie mijn kids logeren en allemaal in een aparte groep.

ik vind Doe je mee een organisatie die aansluit bij de manier hoe wij onze kinderen opvoeden en begeleiden.

Onze zoon van 15 wilde niet meer logeren en nu vind het het weer super en hij heefd er nog een vriend aan over gehouden ,die hij met grote regelmaat ziet .

Dus ik zou zeggen kijk eens op de site www.doejemeepgb.nl of neem eens contact op met Doe je mee.

Doe je mee helpt ook met aanvragen van de pgb en je kunt er altijd met vragen terecht

groetjes Miranda

• miranda

oh eh zoals ik het geschreven heb lijkt of Doe je mee maar drie groepen heeft ,

maar ik bedoelde de drie groepen waar mijn kids in logeren.

gr Miranda

miranda schreef:

>

> Mijn kinderen logeren ook bij Doe je mee en hebben het erg

> naar hun zin.

> Het verbaasd me wat de kinderen per weekeind mogen opmaken

> 235 euro per weekeind en dan zijn de basisboodschappen er al

> af.

>

> de kinderen mogen beslissen welke activiteiten er gedaan

> kunnen worden

> De begeleidster bewaakt of de activiteiten binnen het budget

> en de groep passen.

>

> ik heb zelf gewerkt op een logeeropvang en daar moest je het

> doen met 120 euro voor 6 kids overdag 2 begeleiding s nachts 1

> hiervan moesten ook de reiskosten en de boodschappen nog van

> af

> Je zult begrijpen dat het moeilijk was een weekeind te vullen.

>

> Ik vind het ook mooi om te zien ,als je de kinderen op gaat

> halen dat ze het allemaal goed met elkaar kunnen vinden

> terwijl het toch drie aparte groepen zijn.

> Wat ik ook fijn vind is dat alle drie mijn kids logeren en

> allemaal in een aparte groep.

>

> ik vind Doe je mee een organisatie die aansluit bij de manier

> hoe wij onze kinderen opvoeden en begeleiden.

> Onze zoon van 15 wilde niet meer logeren en nu vind het het

> weer super en hij heefd er nog een vriend aan over gehouden

> ,die hij met grote regelmaat ziet .

>

> Dus ik zou zeggen kijk eens op de site www.doejemeepgb.nl of

> neem eens contact op met Doe je mee.

>

> Doe je mee helpt ook met aanvragen van de pgb en je kunt er

> altijd met vragen terecht

>

> groetjes Miranda

• JannekeG.

Ben jij dan dezelfde als Marja? Dus die het heeft opgestart? Want die heeft ook 3 jongens die daar logeren.

• JannekeG.

Hoe komt het dat je dat precies weet van de financiële zaken. Dat is toch iets wat alleen de begeleiders weten, niet de ouders neem ik aan. Ik heb er echt geen idee van hoor wat vor budget de begeleidsters hebben voor het weekend van mijn zoontje.

Maar ik vind het ook een prachtoplossing hoor, die logeerweekends. Mijn zoontje zit ook in een leuk groepje en gaat er altijd met veel plezier naartoe.

• Marja

Hoi JannekeG.

Ik ben Marja (en dus niet Miranda)

Ik heb 3 jongens, en Miranda heeft twee jongens en een meisje.

Wat betreft de financiële zaken.

Het is bij ouders wel degelijk bekend, dat er per kind 50 euro, en per begeleidster 35 ‘zakgeld’ beschikbaar is voor een logeerweekend.

Dat zorgt dus voor een bedrag van 235 euro, zodat kinderen ruim kunnen genieten van leuke activiteiten in het weekend. Natuurlijk is dit niet iets om je blind op te staren, maar ik ben wel van mening, dat op deze manier een mooi gedeelte van de kosten van een weekend, terecht komt waar het hoort.

De bedoeling van mijn bedrijf is niet in eerste instantie het voeren van een winstgevend bedrijf. De kinderen en daarmee de ouders staan voorop.

Daar ik mij soms weleens afvraag hoe sommige bedrijven het durven om fikse bedragen te vragen voor het logeren. Soms loopt het de spuigaten uit!

vr. gr. Marja