lage score movement ABC

• Ria

Hallo,

Wie heeft hier ervaring mee?

Mijn kind van 9 met autisme, is al 4 1/2 jaar lang wekelijks begeleid door eerst fysiotherapeut en

daarna een oefentherapeut (Cesar). Dat is zo ongeveer de helft van zijn leven! Hij is onlangs getest en had een minimale score op het movement ABC voor 9-10 jarigen . Ik ben nu heel erg teleurgesteld en kan toch alleen maar concluderen dat vooral de laatste therapie gewoon niet helpt. Ondanks dat wordt gezegd dat hij moet doorgaan. Wie heeft hier ervaring mee? Heeft het zin om door te gaan? Welke therapie zou wel kunnen helpen?

• Susan

Los van de getallen: Heeft je zoon er baat bij? Merk je dat hij zich makkelijker beweegt? Dát lijkt me belangrijker dan vergelijken, want dat heeft toch geen enkele zin. Ieder kind is weer anders.

• Nick Rogiers

hallo, ik kwam toevallig op deze pagina, ik was info aan het zoeken over de movement ABC

wilde gewoon even melden dat normaal gezien een lage score op de movement ABC een goed niveau van motorische ontwikkeling betekent

een hoge score op de movement ABC is dus problematisch, de test scoort dus omgekeerd