Diagnose: ADHD en PDD-NOS op latere leeftijd

• Danielle Valkenburg

Hallo,

Ik ben een vrouw, veertig jaar oud en weet sinds een jaar dat ik ADHD en

PDD-NOS heb. Ik zou graag in contact willen komen met vrouwen die dezelfde

stoornissen als ik hebben en van gedachten willen wisselen hoe zij ermee omgaan in hun dagelijks leven.

Door mijn stoornissen ben ik niet in staat om voor mijn twee kleine kinderen te zorgen. Als iemand zich herkent in mijn verhaal dan zou ik graag in contact willen komen met deze personen.

groetjes,

Danielle

• Wil

Hoi Danielle,

Ik heb geen PDD-NOS en ADHD, maar wel Asperger en net als jij pas laat een diagnose gekregen (verleden jaar met 54 jaar)

Ik weet niet hoe lang jij hier op dit prikbord komt? Ik heb al eens eerder het forum Autivrouw naar voren gebracht. Tik gewoon bij Google Autivrouw in en je krijg dat het forum te zien. Je moet je wel aanmelden. Op dit forum praat met over allerlei onderwerpen en het zijn alleen vrouwen van allerlei leeftijden, leefsituaties en ASS.

Misschien heb je hier iets aan. Ik kom er al bijna 2 maanden en het bevalt mij uitstekend.

groetjes

Wil

• angelique(jcj)

hallo Danielle

ik weet ook pas sinds kort(wist het eigenlijk al jaren, maar werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd) dat ik ADHD heb met bordeline trekjes(klinkt wat leuker).

ik ben nu 39 jaar (getrouwd en 3 kinderen).

ik ben super blij met mijn man want die neemt veel taken van mij over(want ik ben een grote chaoot)

mijn kinderen worden nu ook onderzocht op AD(H)D omdat het toch heel erfelijk is(maar ik weet de uitslag wel al, want het zijn klonen van mij)

toch is het dagelijks leven echt niet makkelijk. je kunt beter een arm breken want er zijn maar weinig mensen die je willen of kunnen begrijpen.

ik hoop nog iets van je te horen.

groetjes Angelique