Lotgenoten contact

• Linda

Ik ben Linda, een 44 jarige vrouw met Asperger.

Ik ben op zoek naar andere vrouwen met autisme om mail contact mee op te bouwen. Ik hou van lezen, natuur, cultuur en spiritualiteit. Ik ben gescheiden en ik heb een dochter. Verder werk ik al een paar jaar als ervaringsdeskundige.

Mijn 19 jarige dochter (PDD-NOS) zou ook graag contact willen hebben met leeftijdsgenootjes. Het liefst jongens en meiden die ook studeren.

Laat maar een berichtje achter als je het leuk lijkt om contact met ons te hebben.

• Wil

Hoi Linda,

Er is een forum en dit heet Autivrouw. Zoek bijv. op Google. Dan vind je het gelijk.

Je moet je daar wel aanmelden. Hierop zitten vrouwen en meisjes met ASS in allerlei leefsituaties, dus van het hebben van een gezin, alleenstaand (met kinderen met ASS), hebben van werk etc.. Dus ook je dochter kan zich aanmelden. Ik zit al ca. anderhalve maand op het forum en heb het hier geweldig naar mijn zin.

Veel vrouwen geven op dit forum ook hun e-mailadres of hyvessite bekend.

Ik heb ook Asperger en kan op dit forum veel ervaringen delen en informatie vinden.

Ik hoop dat dit voor jou een goede tip is.

• Wil

Hoi Linda,

Ik heb nog geprobeerd je persoonlijk een mail te sturen, maar de “Postmaster” van de emailserver gaf aan dat jouw e-mailadres (die via de link naar voren kwam)niet goed is???

Ik geef dit ook even aan om reden dat jij emailcontacten wil en dat het anders zonder dat je het weet) niet zou lukken.

vriendelijke groet

Wil

• jan

ja hallo ik wil contact met iemand om verhalen mee uit te wisselen ik heb ook een vorm van autisme ,zo ook mn zoon van 12 jaar die heeft asperger,enfin ik ben 41 jaar en ze noemde dit vroeger M.B.,enfin zou het erg prettig vinden om in contact te komen met iemand uit mijn wereld ,nu ik gescheiden ben ,sta hier open voor.groeten jan engstrom uit lunteren (GLD)