ik zit met het volgende en weet niet of jullie hier ervaring mee hebben..
ik heb een zoon van 4 met een vorm van autisme
hij zit nu sinds 1 jaar op speciaal onderwijs wat voorbereidend is om naar een bassisschool te gaan met speciale begeleiding wat perfect bij hem past.
nu ben ik sinds 2 jaar terug gescheiden en was er een tijdelijke omgang met zijn moeder maar na er sprake was van belachelijk veel medicijn gebruik door mijn ex vrouw door zogenaamd depressief,, en ik er na onderzoek bij de dokter achterkwam dat mjn zoon temazepam in zijn bloed had werd onmiddelijk de omgang stopgezet. ik heb nu in de afgelopen twee jaar met hart en ziel alles aan mijn zoon gegeven, ik heb met bloed zweet en tranen het hele instantie traject doorlopen. en nu na bijna twee jaar dat mijn ex niks heeft laten horen schijnt ze opeens afgekickt te zijn en heeft een baan en heeft een rechtzaak aangegaan voor een omgangs regeling van 4 dagen op de 14..
mijn zoon is een schat van een kerel maar heeft een groot boek als gebruisaanwijzing, hij heeft regelmaat nodig en vastigheid iedere dag gaat hier thuis volgens een schema waar zelden van word afgeweken als we van het pictogrammen schema afwijken is dit meteen merkbaar in zijn doen en gedrag.
nu heeft mijn advocaat wel alle verslagen van mijn zoon van de verschillende instanties maar ik ben toch heel bang want zij is toch zijn moeder………..
is het zo zoals word gesproken ,,een rechter zal altijd oordelen naar het belang van het kind" ???????????????????????????????
alvast bedankt..
D