auti-doe-dag 2009 in Hellendoorn

• mh

Wat? Auti- doe- dag 2009!~

Wanneer? Zaterdag 4 april van 10 tot 17 uur.

Waar? Avonturenpark Hellendoorn!

Kaarten? www.avonturenpark.nl/nva

Gratis parkeren met je autipas! Avonturenpark Hellendoorn is exclusief geopend vor mensen met autisme en hun familie!

• Fransendiana

Wat is het verschil met een regulier bezoek dan ?

Wat gaan ze voor speciaals doen ?

• mh

Je bent dus alleen in het park met autisten en hun familie.

Daarbij krijg je bij binnenkomst een tas met allerlei extra informatie.

Je kunt een voorbereidingskit downloaden via www.autisme.nl, hierin tref je extra informatie en tips over het park om de dag alvast goed voor te bereiden.

Er zijn extra informatiepunten en vrijwillegers aanwezig om dit avontuurlijke uitje tot een succes te maken.

En de bij elke attractie zijn geïnstrueerde medewerkers van Avonturen park aanwezig.

En er wordt een knikkerbaan geopend, project van jelle een jongen met autisme.

• Fransendiana

Dat is heel mooi, jammer dat het voor ons echt te ver weg is, ik wens jullie een hele leuke dag toe.Mooi initiatief.

• ammie

Leuk! B. zit op de Elimschool naast het Avonturenpark (en ik heb er vroeger heeeel dichtbij gewoond). Ze gaan elk jaar op school“reis” naar de buren. Gelukkig kunnen we B. gewoon meenemen naar een pretpark dat gaat door de regel genomen hartstikke goed………..zelfs het lange wachten kan hij best goed aan.

Veel plezier en ik zal nog eens bij jullie op de site kijken……Oh, en voor belangstellenden………het is een hartstikke mooi park met voor elk wat wils………voor groot en klein………mooi aangelegd en heel gezellig!

• Jacquelien

Toppie Marijke.

Ik heb de kaarten besteld, zijn er nog nooit geweest.

Wel bij Slagharen gaat meestal wel goed.

Maar een park zoals de Efteling daar in tegen daar gaat het meestal mis.

• sassie

Bij de Efteling kan je een pas halen bij de klantenservice balie, op vertoon van een verklaring van een arts dat er sprake is van autisme, en met die pas kan je bij de meeste attracties via de invalidenopgang de attractie betreden. Hierdoor mijdt je de drukke wachtrijen en wordt het misschien wel mogelijk de efteling te bezoeken?

• ammie

Heey Jacqui,

Wij zijn ook van de partij! Leuk!

• jacquelien

Dat is zeker leuk Ammie

Ja daar zijn we van op de hoogte we maken daar ook gebruik van maar op de 1 of andere manier wil

het niet., gelukkig zijn er nog veel parken waar het wel goed gaat. Maar dank je voor de tip.

Wij laten meestal bij de informatie balie de autipassen zien. En krijgen dan ook een kaartje mee.