Lezen van berichten >>>>>>>>>>>>>>

• Fransendiana

Forum staat nu zo ingesteld:

De nieuwste berichten komen automatisch BOVENAAN te staan.Ongeacht de startdatum van een topic.

Of toch naar het oude:

Discussies verdwijnen naar volgende bladzij zodat je terug moet bladeren om nieuwe reacties te lezen ?

Ik zelf vindt dit practischer, nieuwste berichten bovenaan, ongeacht de startdatum van het topic.

Maar aangezien het bijna weekend is, mogen jullie het zeggen …………………….(:D

• Susan

Laat maar zo. Is inderdaad overzichtelijker.

• Gerda

Op het caviaprikbord werkt dit ook en ik ben er aan gewend geraakt. Maar in princiepe maakt het mij niets uit hoor. Ik kan me voorstellen,dat anderen er moeite mee hebben met deze verandering.

• ammie

Ik vind het prima…….is wel net zo makkelijk!

• JannekeG.

Ik vind het handiger als de topics met de nieuwste reakties bovenaan komen.

• aquagirl

Prima zoals het nu is

• Veronique

Hallo,

Ik vind het het handigst als de meest recente berichten bovenaan staan. Maar goed, dat zal voor iedereen anders zijn.

Wat ik nogal irritant vind is dat de letters bijzonder klein zijn, een millimeter is er groot tegen. Ik heb een klein model laptop en kijk me er scheel op en zie niet eens mijn eigen typefouten. Ik kan het percentage niet groter zetten, want dan lopen de MSN en mailbox niet meer gelijkmatig op en vallen daar stukken tekst weg. Nee, geef mij toch maar liever het oude forum. Al die veranderingen, niets voor mij. Ik weet niet of ik hier binnenkort nog te vinden ben.

Groetjes,

Veronique

• Veronique

Hallo,

Ben ik nog een keertje, grijns. Ik heb het verkeerd begrepen. De meest recente berichten, maar dan ongeacht de startdatum. Nee, dan toch maar liever de opzet van het vorige forum. Want anders leg ik met mijn vergeetachtigheid niet eens meer de link naar het desbetreffende topic. Ik heb ADD-verschijnselen en heb niet het geduld om alles uit te zoeken. Ik zie dat Gerda iets in de tekst heeft kunnen aanpassen, maar ik kan niet ontdekken hoe ik dat moet doen bij mijn vorige posting. Dus vandaar een tweede posting. Ik heb hier allemaal het geduld niet voor. Jammer dat het forum zo veranderd is.

Groetjes,

Veronique

• Susan

De reacties staan in het paarse vlak, nadat je het geplaatst hebt. Daaronder staat een witte regel en daarin staat iets van: “tekst wijzigen” als je dat aanklikt, kan je je tekst veranderen.

• Veronique

Susan Schreef:

——————————————————-

> De reacties staan in het paarse vlak, nadat je het

> geplaatst hebt. Daaronder staat een witte regel en

> daarin staat iets van: “tekst wijzigen” als je dat

> aanklikt, kan je je tekst veranderen.

Hoi!

Dank je wel voor het willen helpen. Maar ik krijg alleen ‘'Reageren’' en ‘'Reageren met quote’' en ‘'Vorige’' en ‘'Volgende’' te zien in dat regeltje. Ik moet ook elke keer mijn naam en e-mailadres intypen als ik wil posten.

Groetjes,

Veronique