Hey Ron mijn excuses voor de opmerking in het neurofeedback onderwerp het was een grapje soms is rijmen een verlslaving.
Andere mensen uitlachen zal ik nooit doen.
Ik ben Ron niet, maar denk voortaan na voor je wat zegt. Reageer alleen als je wat zinnigs te melden hebt. Het is lastig om jezelf dat aan te leren (ik weet er alles van) maar je trekt er wanneer je het eenmaal door hebt je leven lang profijt uit. Mensen gaan wanneer je op een dergelijke manier reageerd echt niet aardig vinden. Je kan nu wel komen met het verhaal ik heb PDD-NOS, maar daar trappen mensen op den duur ook niet meer in.
Ik neem aan dat je ook een baan hebt, of straks na je studie ook wil gaan werken, en daar worden zulke dingen echt niet gepikt. Je kan je handicap wel bespreekbaar maken, maar als blijkt dat je niet corrigeerbaar bent dan zullen ze je in een school of een werksituatie echt niet willen hebben. Ik ben wat dat aan gaat een ervaringsdeskundige. Ik heb laatst ook een reprimande gekregen dat bepaald gedrag echt niet kon. Ik vond het wel vervelend, maar ik heb nu wel geleerd dat ik in het vervolg zelf mensen moet inlichten en het ook moet accepteren als zij zeggen dat bepaalde dingen zeggen of doen niet gewenst is.
Dit komt misschien een beetje aanvallend over, maar ik waarschuw je maar vast voor de toekomst. Wie weet kun je er profijt uit trekken zoals ik al eerder zei.
Groetjes,
Milou Houtlosser 24 jaar PDD-NOS en ADHD
Dank je Suus!
@ K dat zeg ik niet dat je een crimineel bent, maar denk na bij wat je doet.
Ik snap dat je misschien boos bent en je aangevallen voelt, maar doe er alsjeblieft wat mee.
Je hebt er je leven lang profijt van.
Deze maatschappij is klote maar we zullen er toch zo goed en zo kwaad als het gaat in moeten meedraaien.
je zal later nog veel meer en zo mogelijk ergere dingen te horen krijgen dan wat ik je nu zeg.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?