Ik heb een heel praktische vraag. Voor buitenstaanders een onbenullig probleempje maar ouders van een kind met autisme weten wel dat zoiets kan zorgen dat je dagelijks te laat op school komt en dat zwemles wekenlang een drama gaat worden..
Het gaat om sokken die irriteren.
ik heb voor zoveelste keer 10 paar sokken gekocht voor mijn zoontje, die helemaal perfect leken:
- nauwelijks een naad
- geen extra ruimte om de tenen die plooitjes kan geven
- goed rekbaar zodat het niet gaat draaien in de schoen
- betaalbaar
- in één kleur zodat ik niet zoveel halve paren overhoud als hij er weer eens spoorloos kwijt heeft gemaakt.
Maar na een paar keer wassen komt er nu toch teveel ruimte en zijn ze niet meer te verdragen voor hem. Heeft er iemand dé tip voor een merk sokken of winkel ?
Ik heb ooit een paar sokken gehad wat ideaal was: zag er uit als kleutersokjes, heel smal. Maar zo rekbaar dat ik er met gemak twee handen in kon steken (doet dus ook niet pijn bij aantrekken) en dat ik er zelfs met mijn maat 42 met enige moeite nog inpaste. Zoiets zoek ik, maar ik heb geen idee waar deze vandaan zijn gekomen.
Oh en als we toch bezig zijn…… tips voor hoe je minder irritatie hebt van het rimpelen van een broek waar een riem inzit??
Groet, Bianca