school

• degenhardt m

hallo ik heb een tijdje geleden al wat geschreven over school en nu bijna een jaar op school val ik van de end in de andere verbazing mijn dappere zoon die volgens de vrije school niet leerbaar is en niets kon enz nu hahaha hij zit in groep 3 en leest in groep 5 jawel mijn onleerbare zoonwel sbo school maar zit boven de gewone basisschoolniviau,en reken is net zo.fijn dat jullie toen ook wel even zijn zelfvertrouwen kapot gemaakt hebben.maar we beginnen een klein lichtje te zien en hij heeft het verdiend .ja je zou bijna zeggen een happy end ja was dat maar zo pddnos het laat je niet los.nu nog een leuk vriendje vinden want ja dat valt ook niet mee waar we wonen zijn weinig kinderen van zijn leeftijd helaas dus wij als ouders moeten altijd meespelen.we wonen in gouda leon is zeven jaar .vakantie is ook zo leuk want ja wij gaan niet zo makkelijk naar een pretpark wehebben dan de intree betaald en staan gelijk weer buiten zelfs na dagen voorbereiding.maar ja zwemmen en fietsen is ook leuk.

• Fransendiana

Goed te lezen dat het nu goed gaat met hem, alles zal goedkomen, kijk ook hier:

http://www.autisme-kinderen.startpagina.nl

Prikbord komt er aan volgende week.

• carla uit Amsterdan

Tja, op een gewone basisschool ging het met onze zoon ook helemaal mis. Hij zat in groep 1 en kwam tot niets.Vaak moest ik naar school komen om hem daar helemaal overstuur onder de tafel terug te vinden.

Nu zit hij op het speciaal onderwijs in een auti klas en het gaat heel goed. Hij kan prima leren want met zijn IQ is niets mis. Het lukt hem daar zelfs om vriendjes te maken al is dat wel op hun manier.

Hij zit sinds kort op voetbal, maar wel bij het G-team (gehandicaptenteam) Hij speelt daar met allerlei kinderen. Er zijn kinderen met een handicap of een stoornis.

Onze zoon vind het heerlijk en voetbalt gewoon met alle gehandicapte kinderen mee. Hij kijkt niet meer op van een kind met Down of een spastisch kind. Leuk samen voetballen is het belangrijkste.

Met alle kinderen is “iets” maar iedereen hoort erbij. Misschien is het iets voor jullie zoon.

Carla uit Amsterdam

• DEGENHARDTM@HETNET.NL

degenhardt m Schreef:

——————————————————-

> hallo ik heb een tijdje geleden al wat geschreven

> over school en nu bijna een jaar op school val ik

> van de end in de andere verbazing mijn dappere

> zoon die volgens de vrije school niet leerbaar is

> en niets kon enz nu hahaha hij zit in groep 3 en

> leest in groep 5 jawel mijn onleerbare zoonwel sbo

> school maar zit boven de gewone

> basisschoolniviau,en reken is net zo.fijn dat