Vandaag bezoek gehad van een halfgaar mens van de gemeente, en al heel snel werd duidelijk dat voor mijn zoontje (autist, met meervoudige beperkingen) er niet meer inzat dan de allergoedkoopste manier van vervoer, dus géén rolstoel maar iets goedkopers en een lullige taxikaart- kosten taxirit zijn voor jezelf, dus wat heb je dáár aan???-
Ik snap het niet, ik vraag heus niet 1000 en 1 voorzieningen, zoals bejaarden of crimminelen maar ik zocht een oplossing om er af en toe ook eens op uit te trekken met mijn kind, maar voorlopig blijf ik aangewezen op benewagen en zogenaamde taxihulp waar ik niks aan heb.
Het ergste is, het moet je toegewezen worden door een achtergebleven gemeentetrol die de ballen verstand heeft van autisme en mensen met een beperking en die maar met een boodschap komt; bezuinigen en niks kan.
We blijven maar binnen, het is niet anders, ons soort mensen mag niet leven, dat is wel duidelijk.Benieuwd hoe lang ik dit volhou…maar er is niks, en je mag niks.Je straf voor een kind met beperkingen.
Hopelijk is doodgaan gratis…