Ik wilde nog even mijn verontschuldigingen aanbieden voor eenieder die zich diep gegriefd voelen door mijn schrijfselen…dit is nooit mijn bedoeling geweest.
Ik luchtte mijn hart omdat ik het onbegrijpelijk vind dat de meest elementaire hulpmiddelen je onthouden worden, en dat bepaald word door de eerste de beste gemeente nitwit.Mensen die iets gelijkssoortigs hebben meegemaakt snappen wat ik bedoel.
Nu is het wel zo dat het net is, wie je aan je voordeur treft.De ene mens heeft wat meer begrip voor je situatie, denkt met je mee en probeert zo tot een oplossing te komen, de ander komt puur om eigen gewin, om te showen hoe goed en geweldig ze toch is, en om in haar eeuwig schijnmedelijden (ja, zeker…die mensen bestáán!) je het knulligste van het knulligste aan te bieden en dan nog te doen of het heel wat is. Dat laatste had ik nou net weer :-)
En at the end , met alle respect voor de gebruikers, denk ik niet dat een taxipas dé oplossing is als je een autistisch kindje hebt, die lijd aan stemmingswisselingen…hoe kun je dan zo van welk openbaar vervoer dan ook gebruik maken zonder wie dan ook lastig te vallen?
Al met al is het een vrij complexe situatie waar ik ook niet om gevraagd heb, en om dan alle beschikbare hulpmiddelen afgewezen te krijgen en alleen een kaal bot te krijgen onder het motto van ‘knaag daar maar aan, mens’ vind ik te ver gaan.
En waarom moet ik genoegen nemen met tweedehands gebruikte spullen, je scheept ouderen van dagen toch ook niet af met roestige rollators??? Nou dan.
Zo, dat om ff recht te zetten. We zijn allemaal maar mensen hoor.