mishandeling van een autist binnen de instelling.

• Daan G

lowietje Schreef:

——————————————————-

> > gr lowietje.

> en je moet nooit mogelijkheid van mannetjes

> uitsluiten!!"!!!!!!

Als justitie het niet aanpakt,deed ik het mooi zelf . Een knokploegje heb ik altijd zo geregelt.

Je moet het nooit over je heen laten gaan dat je kind word mishandeld

• Daan G

Als het mijn zoon was , dan had ik de dader ook voor het leven getekend met een letsel.

Ik en wat maatjes vormen dan zo een knokploegje'

Maar ik heb geen kinderen, relatie met een vrouw en autisme gaan moeilijk samen.

Ik heb het er best voor over om dan een tijdje in de gevangenis te komen als ik zo dader verrot sla

Ik heb 10 jaar geleden ook al een paar maandjes in de gevangenis gezeten, maar wat ik gedaan heb gaat jullie niks aan.

• Kay

Voel je je nu stoer of zo?

• Susan

Sommige mensen doen nu eenmaal alles om aandacht en zoals we misschien nog uit het verleden weten zal Daan G zich vooral verlagen om aandacht te krijgen, weliswaar negatieve, maar toch, het is wel aandacht.

Ik hoop echt dat het hier een beetje gezellig kan blijven en dat de boel niet verziekt wordt door één iemand die zonodig “stoer” moet gaan doen.

Susan

• Daan G

Natuurlijk er zijn altijd van die losers die het opnemen voor zulke daders.

Nou jullie 2 moeten rechten gaan studeren en strafrecht advocaat worden dan kunnen jullie dit soort gasten en kinder verkrachters de hand boven het hoofd gaan houden.

Zal die dame er ook zo over denken als het haar overkomt.

Als je dan advocaat bent ga je er helemaal voor zorgen dat de dader zo min mogelijk straf krijg en tevens zet je alle juridische middelen in om degene die het recht in eigenhand genomen heb zo lang mogelijk in de gevangenis te krijgen en fikste geld claim los te peuteren en dan komt de vader een paar jaar in de gevangenis en de dader komt weg met een geldboete vaarvan het grootedeels nog voorwaardelijk is ook

geeft jullie dat een lekker gevoel?? losers

Nou zulke mensen zijn ook echte walgelijke criminelen die eigenlijk ook recht hebben op een paar mannetjes.

• Fransendiana

Daan G Schreef:

——————————————————-

> > Nou zulke mensen zijn ook echte walgelijke

> criminelen die eigenlijk ook recht hebben op een

> paar mannetjes.

Wil je nu stoppen met dit kinderlijk gedrag over je “”mannetjes“”, “”mannetjes“” sturen is pas echt voor losers die zelf geen vent genoeg zijn om zaken alleen op te lossen en niet normaal kunnen communiceren met anderen…..anders probeer deze overdreven agressie eens op het politie of marechaussee prikbord.Hier wordt dit niet getolereerd !

Nu hebben we het wel gelezen !

• Fransendiana

Daan G Schreef:

——————————————————-

> > Een knokploegje heb ik altijd zo geregelt.

Een IP block voor onvolwassen gedrag hebben wij ook zo geregeld.

• marjo_jade@hotmail.com

Hoi Lowietje,

Ik zou een advocaat inschakelen . Want dit kan en mag niet.

Succes

• Hans

-