Dank je wel, Susan!!!!!!!(tu)
Soms zijn de kenmerken weer niet voldoende en er is heel moeilijk vast te stellen wat het is.
Maar autisme is dus duidelijk volgens het verhaal.
Ik zo het geen gek idee vinden dat elke persoon waar autisme en adhd is vast gesteld een second opion door een ander artsen team word gedaan , omdat het regelmatig
voorkomt dat men fouten maakt met het vaststellen van de juiste stoornis.
Dus een dubbel onderzoek kan geen kwaad. Sterker nog je hebt als patent of ouders het recht om dat te eisen.
Dus altijd doen.
Ik kan hier heel voorzichtig al vertellen dat we vandaag een gesprek hebben gehad op de school van onze voorkeur en dat K is aangenomen!!!!!!! . Pas als ik alle papieren heb ingeleverd ed kan ik het pas echt geloven, het is zo snel gegaan. Gewoon binnen een paar dagen een goede school gevonden en alles. Die direkteur werkte lekker mee, begreep ons heel goed en er is dus waarschijnlijk voor na de zomervakantie al plek. Hij kan instromen op het laagste niveau klasje zodat hij eerst kan gaan werken aan zelfvertrouwen opbouwen en zich thuis gaan voelen. Over anderhalve week gaan we er met hem heen want dan kan hij even kijken en kennismaken met de juf. Mooi meegenomen is dat de gebouwtjes erg lijken op de gebouwen van zijn voormalig MKD waar hij erop terugkijkend best een fijne tijd heeft gehad. Wordt vervolgd -D.
ja zijn diagnose voor autisme hebben we al zowat drie jaar terug al gekregen. Nu was het de vraag of er ook sprake was van ADHD. ADHD had namelijk de uitslag van de IQ test kunnen beinvloeden en dan hadden we nog niet goed geweten hoe hij nou zat qua diagnose verstandelijke beperking of net niet. Maat het was Centrum autisme duidelijk dat ons kind geen ADHD heeft maar een kind is dat cognitief overvraagd is. Kortom: Autisme met een licht verstandelijke beperking. Het verbaasde me niet hoor die verstandelijke beperking ben alleen maar opgelucht dat we het nu zeker weten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?