Ff voorstellen...

• Helena

Ian

Datum: 10 juli 2009 14:04

Sorry ik dacht dat je het over mij had maar het bericht staat een béétje verkeerde plek denk ik dan (of IK moet ditforum nog leren lezen op de juiste manier dan)..

Jammer dat je me sjagerijnig vind.Nou ja,het is je vergeven hoor!Goddank ben ik niet haatdragend (wel ben ik 13 jaar jonger als jij…).

DOEI!

:)-D

• ianpieps

Ik had het dus over een familielid van mij.

Die staat onder curatele, maar die mocht wel een abonnement van 40 euro per maand omdat ze een nieuwe gsm wilde.

Daarom vind ik het dus stom dat jij dan niet een boek mag kopen.

Maar hoe oud denk je dat ik ben?

Want als jij 13 jaar jonger bent dan ik, dan had je op je 9e als een kind.

• Helena

OEPS…leesfoutje van mij…Ik dacht dat je 52 was,maar dat waren het aantal berichten wat je TOEN had….

Sorry sorry sorry…

Nee,ik was nog net geen 23 toen mijn zoon David geboren werd en nog net geen 25 toen mijn dochter Olja geboren werd.Mijn zoon is nu 16 en mijn dochter 14.

(en als je goed in rekenen bent dan kan je uitrekenen hoe “jong” ik ben.Ben 1 maart 2009 jarig geweest).

Elke curator heeft zijn/haar reden om dingen toe te laten of af te wijzen.Ik denk het geluk te hebben een curator te hebben die mijn persoonlijke achtegrond óók door en door kent en rekening houd met alles (maar uiteraard een vinger in de pap heeft als het gaat om geld uitgeven).

En eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik het niet eens zo slecht idee vind om naar de bieb te gaan (ze hadden het boek nu ff niet en reserveren kost geld wat ik liever niet doe).

Op dit forum kan ik al aardig wat info vinden dat ik in mijn eigen woorden in een schrift zet.Teminste,de dingen die ik omtrent mij zoon weten moet.Elke situatie is anders,maar ik voel me hier wel gewaardeerd en gerespecteert hier.

Dáárom kom ik hier graag.

En dat je fouten mag maken hier….is me nu óók duidelijk…(thnks voor die "les).

Van welk geboortejaar ben jij dan?Tsja…IK kan niet hoofdrekenen…(door mijn hersenbeschadiging).

• ianpieps

Ik ben van 1971.

Mijn oudste is nu 13, en de jongste bijna 10.

• Helena

Sorry trouwens dat ik zo reageerde. ::o

Hewt is niet mijn opzet geweest.

Nogmaals: Sorry,het spijt me. :(

Groeten van mij.

• Gewóón Helena

Lieve mensen,Ik heb een andere logginnaam maar ben precies dezelfde als Helena (:D

Voortaan log ik in op een ander emailadres,omdat dit praktischer voor me is.

Sorry voor het ongemak als ik dit veroorzaak.

8-)