Begeleiding dochter pdd nos

• Fluitketeltjes

Hallo, Ik ben redelijk nieuw in de wereld van ppd-nos.

Ik heb een dochter vern bijna 6 die is gediagnostiseert met pdd-nos, adhd, nld en vermoedelijk hb. Nou zoek ik iemand die haar op zaterdag kan begeleiden bij activeiten als een zorgboerderij enzo. Omdat ik ook nog twee kleinere kinderen thuis heb en helaas ook nog een s geen vervoer, zoek ik iemand die met de oudste mee kan zodat ik even de handen vrij heb voor de twee kleintjes.

Maar hoe vind ik zo iemand? Ik ben bezig een pgb aan te vragen, en een logeer huis heb ik al gevonden, maar nu zoek ik nog iemand die haar dus op zaterdag kan helpen en begeleiden. Wie weet waar ik die vraag moet neerleggen?

Alvast bedankt

• sassie

Je kan op pgbzorg een advertentie zetten voor een begeleider of zelf kijken wie zich er bij jullie in de buurt aanbieden. Ik heb destijds een advertentie gezet en daar heel veel reacties op gehad, 3 mensen uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek en inzichtvragen gesteld en gekeken hoe het klikt met zowel onze zoon als met ons. Gevolg: we hebben al twee jaar dezelfde begeleidster die onze zoon goed begrijpt en we over en weer prettig contact hebben.

• sassie

het is zoekpgbzorg.nl

• wiske

Je kunt ook zoeken bij stichting MEE ,op het prikbord pgb.

succes,

wiske

• Fluitketeltjes

Stichting mee kan helaas niks voor ons betekenen, omdat onze dochter te slim is(:P)

Maar iig bedankt voor het mee denken, ik heb gekeken op dat zoekpgbzorg.nl en daar staan idd mensen op die hier in de buurt wonen. Ik ga iig daar even naar kijken.

• Susan

Fluitketeltjes Schreef:

——————————————————-

> Stichting mee kan helaas niks voor ons betekenen,

> omdat onze dochter te slim is(:P)

>

Dat is grote onzin. MEE is voor mensen met een beperking, ongeacht hoe slim iemand is.

Ik sta ook ingeschreven bij MEE, heb in het verleden gebruik gemaakt van hun diensten en ik kan je zeggen, ik ben echt niet op mijn achterhoofd gevallen.

Susan

32 PDD-nos

• Gaby