mensen wakker schudden o.k., mensen op hun hart trappen (td)
Zolang je reactie nog met een K blijft schrijven…
Er zal wel een kern van waarheid in de mail zitten, denk je ook niet?
Helaas werkt het nog steeds zo dat de mensen met autisme zich maar zover mogelijk moeten aanpassen en daarom pillen slikken om overeind te blijven. De maatschappij blijft maar hectisch en zal steeds heftiger worden. Dáár gebeurt niets aan. Als we daar nu eens mee beginnen, was al die medicatie ook niet zo noodzakelijk.
Susan, kon de wereld maar zo mooi zijn. Een geweldige plek voor onze kinderen als de maatschappij zich eens meer naar hun zou richten. Maar het begint al bij het onderwijs, nergens passen ze en nergens kunnen ze terecht. Heb de jongste lang thuis gehad terwijl hij leerplichtig was.
En ik ben het met Wiske eens, dit vind ik puur op je hart trappen. Wij hebben zo'n lange weg achter de rug met onze 2 zonen met PDDNOS, jarenlang medicijnen kunnen weren, en het ging gewoon niet langer. Alles geprobeerd op alternatief gebied en dan is zo'n bericht echt rauw op je dak.
Anti Methenzenz.: Had ik maar de luxe om zo te denken, en gewoon anti allerlei medicijnen te zijn. Pffff….. word er zo moe van, altijd je te moeten verdedigen, zeg je dat ook tegen een kind wat insuline nodig heeft en medicijnafhankelijk is? Ik zou willen dat er eindelijk eens een goed alternatief was!
Dat is precies het verhaal wat wij hebben, eindelijk zit hij op een goede school, geven zij aan dat het echt niet gaat lukken zonder medicatie. Vandaar dat wij er aan begonnen zijn, er was geen houden meer aan. Op een gegeven moment ben je zo bezig met vechten tegen school, hulpverlening enz. Want die hadden het constant over medicatie, dat het echt niet anders zou lukken.
Er bestaan zoveel voordelen en nadelen aan medicatie. Het ligt eraan waar je informatie gaat zoeken.
ook wij zaten met beide zoons in dezelfde situatie.
En zijn echteraf blij dat we gekozen hebben voor medicatie.
Helemaal niet omdat wij het dan als ouders beter zouden hebben of rustiger thuis (integendeel)
maar je ziet je kind groeien.
Eindelijk rust in het hoofd, controle over zijn gedrag, zelfvertrouwen die groeit, langer met kinderen kunnen spelen, een langere ademhaling voor het kind zelf…
Het is altijd goed om kritisch te zijn en verwacht ook niet al teveel van medicatie.
Soms slaat het niet aan, soms duurt het een jaar voordat je eindelijk de goede medicatie hebt waar je kind baat bij heeft.
Veel sterkte met jullie beslissing
Herkennen jullie nou nog die Scientology lobby niet?
Laat van je afglijden, deze mensen vinden vrijwel alle medicatie fout. Die artikelen die genoemd worden komen uit de Scientology hoek.
Altijd die anti-psychiatrie, altijd even checken, je komt altijd bij Scientology uit.
Google even No Kidding en Scientology en je weet genoeg.
Bye, Margriet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?