even voorstellen

• desiree

ja ik heb me nog niet voorgesteld mijn naam is desiree en heb 5 kinderen waar nog 3 van thuis

mijn zoon van 15 ,12 en een van 8 die van 15 heeft autisme en is zeer hoogbegaaft iq van 159 en zit op de hotelschool in belgie.(geweldig)

die van 12 heeft ook autisme en zit op het ivoo autie afdeling en is best een bewerkelijke jongen.mijn jongste is er 8 en hij zit op de vrije school en hij vindt het best moeilijk om met zij broer van 12 om te gaan verder doe ik het alleen en het lukt mij best goed al zeg ik het zelf aleen op het ene puntje waat ik ook hulp om heb gevraagt ik had mij dus eigelijk eerst willen voorstellen en dan de vraag moeten stellen maar ja ik deed het anders om dus hoop ik dat jullie even verder kijken moet wel even kwijt dat ze mijn zoon van 15 op de autie school wilde zetten en dat wilde hij niet en heb ik doorgezet dat hij naar de hotelschool ging en dat ging daar super hij is dit jaar geslaagt met 7 8 9gen

ben super trots op hem helaas krijg ik niks vergoed omdat de voorliggende voorziening het ivoo was maar hij is zo open geworden en hij heeft zelfs contacten gemaakt met andere kinderen dat is heel wat voor hem ik ben super trots op hem wat hij het afgelopen jaar gepresteerd heeft

op mijn andere kinderen naturlijk ook die vergeet ik niet

• Leo

welkom hier

groet. leo de bruin