Nav enkele tips ben ik aan het bellen gegaan en heb verschillende bedrijven benaderd. De consulente van de MEE gaf ons nihil kans op een buggy via de WMO omdat hij gewoon kan lopen en ze dan niet verder kijken dan zuiver de technische kant van het verhaal. Ook zij gaf aan het bij revalidatiebedrijven te proberen en via de Harting Bank is het eindelijk gelukt!!!!! In eerste instantie gaf die mevrouw ons weinig kans omdat zij ze ook zelden tweedehands had maar ze had wel wat kinderbuggy's staan en ik wilde daar dus vrijblijvend wel even een kijkje bij nemen. Dus wij gingen de volgende dag kijken en toen kwam ze aanlopen met een Maclaren, precies degene die mij ideaal leek. We zijn enorm gematst dus door haar en hebben hem kunnen kopen. En de reactie van mijn zoontje was fantastisch: Hij kroop er gelijk in en wilde wel rondgereden worden. Wel meteen uitgelegd dat we niet steeds in de buggy gaan zitten maar alleen als hij het heel druk heeft in zijn hoofd en bij dagjes uit.
Dus in Mei gaan we naar de Efteling en ipv dat hij dan zijn grote lijf in dat veel te kleine huur wagentje van het park gaat wurmen hebben we onze eigen grote buggy mee…
DUS BEDANKT , OOK NAMENS ONZE K!!!!