oudere tieners en een vader met Asperger

  • win

    Goedemiddag,

    ik heb veel aan jullie berichten gehad & de afgelopen jaren veel gelezen (bv. tijdschrift EVA, Eleoscript nr. 3 jaargang 9 (uitgeverij Eleos), etc.)

    Mijn partner is niet gediagnostiseerd.

    Maar ik heb voor mijn partner gekozen en lees er veel over (al 28 jaar).

    Je kan het ook positief bekijken, want dergelijke volwassenen betrouwbaar en kunnen zich in hun hobby 100% inzetten.

    Maar….. mijn tieners lijden eronder, bijvoorbeeld dat er nooit eens iemand welkom is, en zéker niet onverwacht!

    Wie van jullie weet een veilig forum voor tieners met een ouder met Asperger-gedrag?

    Of is dít forum met dit de manier?

    groet, Win

  • tassie

    Hier zit van alles wat plaats en soms enkel mee leest….maar ook zeker jong volwassenen die zelf een ASS hebben….en daardoor erg kundig zijn in het uitleggen/verwoorden.

    Voel je welkom om te vragen..zo ook je kinderen!

  • M.Zuur

    Ik ben er pas achter dat mijn man asperger heeft, en ook ik ben op zoek voor meer informatie maar vooral herkenning voor mijn dochter van 14 jaar. Zo kwam ik op de site: www.kopstoring.nl. Daar zijn forums voor kinderen die een ouder hebben met een verslaving of psychisch probleem (o.a. autisme, asperger). De forums zijn verdeeld in verschillende leeftijdsgroepen. Ik heb er geen ervaring mee maar wat ik gelezen heb is wel positief. Deze site is een initiatief van het Trimbos instituut dus denk ik wel veilig. Misschien moet je eerst zelf kijken om je er een beeld van te vormen.

    Succes.

  • Erik

    En dit forum is niet veilig ?