wie weet hier wat mee

• desiree

ja het gaat om een zoo van mij met autime

hij heeft zijn het indicatie gehab van school en je je zult het wel weten zijn iq test kwam op 56 en daarom een ander school advies weet zeker dat hij meer weet maar dan komt dat akelige autisme knoop en dan klapt hij dicht en dus eigelijk niet te testen.

verder zou ik willen weten hoe het heet als een kind op een school kan blijven als hij zich er thuis voelt dat doet hij wel alleen in de klas vind hij de juf verschrikkelijk

en eigelijk ik ook .

omdat er verschillende dingen zijn gebeurt waar ik het heel moeilijk mee heb.

een van de verhalen ze gigngen met de bus weg en moeste een stukje lopen en mijn zoon werdt heel erg boos omdat er 2min later een andere bus zou komen die voor de deur reed

hij kent namelijk alle bus lijnen en de tijden dat ze komen en hij vond dit belachelijk dat ze gingen lopen. met het gevolg dat ze hem niet meer mee namen omdat dat niet kon als hij boos werd. nou hij moest vervangende stage dingen doen twee keer gedaan en de derde keer zette ze hem in een andere klas met zijn gameboy

3uur duurde dat zei hij en weet ook dat het ook echt 3 uur duurde want hij kent heel goeg de klok

teruggekomen kam hij erachter dat ze naar de mac donald waren geweest en hij kwam dan ook heeel maar ook heeel verdrietig thuis en hij vond dit ook heel oneerlijk want hij zou niet mee naar de bib mogen en waarom ook niet naar de macdonalds heb school opgebeld en de juf gezegt dat ik dit heel gemeen vond waar mijn zoon bij was wat ik als antwoord kreeg

hij heeft een koekje mogen paken en hij was daar blij mee niet dus .mijn zoon wilt niet meer in die klas zitten en in limb is niet veel van scholen die aan mijn verwachtingen voldoet

dus heb ik heel weinig keus en ik wil hem niet in jan babtist laten gaan want ik weet dat hij daar niet thuis hoort ben isn allescholen wezen kijken en waar hij nu zit vindt ik tot nu toe toch nog de beste helaas heb ik geen andere magelijkheid om hem ergen anders te plaatsen

ik hoop dat mischien iemand anders met een ander iedee komt wat ik nog kan mijn zoon is 13 jaar en is dus nog leerplichtig gr loekie

• tassie

Wat een verdrietig verhaal loekie…..

Eigenlijk vertel je heel veel he…..dr gebeurd veel onrecht zoals ik het lees met je zoon, en hij word niet echt betrokken bij zijn leeftijdgenootjes ed….Wat in en intriest!!

Mbt zijn iq test…..het kan zeker zo zijn dat hij lager scoort als dat hij in werkelijkheid zit. Soms kunnen de gedragingen van autisme zo bepalend zijn, dat dat de testen erg nadelig beinvloed. Jammer dat daar geen rekening mee gehouden is!!

Heb je nu voor zijn school een rec indicatie? Zo ja, dan zou je ook met die commissie eens in gesprek kunnen gaan en hun advies kunnen vragen….wie weet hebben hun nog heldere ideeen of suggesties.

Verder wens ik je heel veel wijsheid en kracht toe!!