Wat moet dat een heftige tijd voor je geweest zijn……..phoe…
Heb je al wel alle rapportages/verslaglegging van alle deskundigen ingeleverd bij BJZ? Wat wij vaak ook doen is voor de aanvraag een diagnostische verklaring laten maken door onze kinderpsych…..waarmee hij onze aanvraag ondersteunt en daarnaast de diagnostiek nogmaals herhaalt. Dat zou je ook toe kunnen voegen.
Qua onze verslaglegging, die van ons is groot…..want onze PGB is ook groot …
Ik werk het uit per doel, bijv zelfstandigheid qua aan en uitkleden, leren spelen, lopen, fietsen enz enz…maar ook de ‘simpele’ dagelijkse dingen zoals brood smeren, jezelf douchen enz enz…
Je zou het bij jouw verslaglegging ook globaal kunnen houden, dus niet welke uren precies…..maar wel waaraan, wat ze hebben gedaan enzo…..maar ik blijf het wel raar en wat vaag vinden dat BJZ je niet die duidelijkheid geeft waar je om vraagt hierbij….
Is het een idee om nogmaals MEE in te schakelen….of voelt dat erg vervelend voor je? Wij hebben daar erg goeie ervaringen mee,….
Ook lees ik vaak wat bij bij andere sites, bijv bij Hans de Bruijn……wie weet kan hij je nog wat verder helpen:
http://www.pgb-vg.nl/
Toch blijft het raar, want de verantwoording ( waar dit nu wat op lijkt) hoef je niet bij hun af te leggen…..bij BJZ vraag je een indicatie van PGB aan, en die kun je aanvragen middels de hulpvragen en doelen…..zijn die wel duidelijk voor jou en BJZ?