Gaby 23-03-2010 09:41 bel hart van nederland op, misschien willen ze wel een onderwerp over je houden… Rapporteren
Susan 23-03-2010 11:30 Haha, gelijk heel veel aandacht. ABC wedden dat je dan echt niet meer wil.Nu heb je wel aandacht ABC, van wel twee vrouwen.Even serieus ABC, tijd om er wat aan te gaan doen zou ik zo zeggen. Susan Rapporteren
tassie 23-03-2010 13:18 Lieve dames,Als de discussie hierbij blijft is het oke, anders verwijder ik hem. Niet om jullie en om jullie reacties ….maar dat is ( denk ik) wel duidelijk.Kus Rapporteren
Gaby 26-03-2010 21:48 discussie? wie wat waar???ik was gewoon in een sarcastische bui…ben al een week behang aan het verwijderen hier. zat niets kwaads in me post..hopelijk ook niet zo overgekomen.wel leuk om te lezen dat susan er ook nog is hiero Rapporteren
Susan 26-03-2010 23:14 Nee hoor Gaby. Het ging even nergens over en een beetje geinen moet kunnen lijkt me. Ik snap dat het erg off topic ging.Ja ik ben er nog, al heb ik nog weinig te vertellen hier.Succes met je nieuwe(?) huisje!Susan Rapporteren
tassie 27-03-2010 14:00 Lieve Gaby,Dr is ook helemaal niets fout aan je reactie meid!!Ook wij zijn aan de klus, druk aan t verven enzo …..wat een klus he Kus Rapporteren