herkeuring

• Juut 03-02-08

Nou na lang overwegen gaan we toch de jongste laten herkeuren……destijds (2004) de diagnose pddnos maar ach wat is dat ( Not otherwise Specified…) al anderhalve week geleden verwijzing van HA verzonden dus heel benieuwd hoe dat balletje gaat rollen en of er idd Asperger uitkomt zoals ik zelf vermoed…….jullie krijgen het vervolg wel te horen………….voor alle nwe kom/kwam hier al jaren heb twee jongens binnen het spectrum en ga proberen wat vaker langs te komen…..

groetjes Judith

• tassie

Hey juutje!!!!!!

Dat word weer een spannende tijd voor jullie. Waar gaan jullie dit traject in, weet je dat al?

Soms is het wel handig om de juiste diagnostiek op papier te hebben…..veel suc6!!

Kus Tassie ;)

• Juut 03-02-08

idd spannend niet zozeer de uitslag maar meer of ze mee werken of niet ………… ooit via de gelderse roos met veel tegenzin diagnose gekregen maar ben het daar dus niet mee eens…………waar nu de diagnose vandaan komt laat ik maar even in het midden of wel eerst zien dan geloven…….en met name de school wil nu duidelijkheid qua diagnose en dat snap ik ook wel………………GROETJES JUUT

• Juut 03-02-08

oh en ik geloof niet dat mijn kind niks heeft hoor maar geen pddnos dat is te opervlakkig///////////////// gr. juut

• tassie

K weet nog dat je ook vroeger hier al aangaf dat hij eerder bij Asperger hoorde……..dus wie weet word je daarin nu gehoord!!

Wij hebben goeie ervaringen bij karakter……wie weet is dat iets.

Kus

• tassie

Dr zit ook een groot verschil in pdd of asperger he…..dus logisch dat ook school daar duidelijkheid in wil…

Veel wijsheid juutje!!

• Juut 03-02-08

tjeemig wat een wijsheid (:P) positief he……….je bent een kanjer…en ja er zit een wereld van verschil tussen pddnos of asperger……dit gaat via het olgaardhuis dus of gelderse roos of iets anders ben effe naam kwijt,,,,,,,,,,,,we zullen het wel zien…………groetjes Juut

• tassie

Soms kan ik zomaar in ene heel wijs uit de hoek komen ;)

Ik ben benieuwd hoe het traject zal verlopen…en ook of het allemaal een beetje soepel verloopt, want ook dat zou fijn zijn he!!

Liefs

• Can

Wat spannend Juut, meestal komen je moedergevoelens toch uit he, dus goed dat je aan de bel trekt.

Dat hebben wij onlangs ook gedaan met de jongste S, nu alweer tien jaar, hij heeft ondertussen alle kenmerken van klassiek autisme dus daar wordt volgende week ook naar gekeken door de behandelende arts, ben net als jij erg benieuwd wat daar uitkomt.

Leuk om je hier weer te zien :)

gr Can

• Gaby

ligt misschien ook wel een beetje aan wat er gaande is.

bij mij bijvoorbeeld.

ik kreeg de diagnose pdd-nos.

toen een periode dat ik in een blabla opvang kwam(weet even de naam niet meer. krietiek ofzo)

zat ik tussen allemala verschillende problemen.

werd er geknepen en niet gehoord.

liep elke dag weg, wilde niet meer bij de groep zijn. kwam alleen de momenten beneden dat het echt moest.

daar kreeg ik de diagnose klasiek autisme.

een klein jaartje later voelde ik me wel op me gemak en ging alles goed. en toen kreeg ik weer de diagnose pdd-nos.

vanaf oktober sta ik onder continu stress. dus er kwamen weer wat kenmerken omhoog.

kon er niet meer tegen als iemand vlak bij me ging stofzuigen(normaal heb ik hier totaal geen last van)

ik was alle structuur kwijt(als je gegeten hebt, doe je even de afwas, smorgens doe je de gordijnen open)

inmiddels gaat alles weer beetje bij beetje beter nu er meer duidelijkheid is(zou me huis uit worden gezet maar ze wachten nu toch tot ik een nieuw huisje heb)

wat ik altijd al vond. dat het moment opnames zijn die testen.

soms kwam ik met een test heel hoog. dan had ik een goeie bui. en soms zat ik maar aan tafel, wilde ik de testen niet doen. vond ik het vervelend steeds weer dezelfde testen.

dus dan was hij veel lager. gooide er lettterlijk met me pet naar die opdrachten. wilde ze niet doen.

maargoed.

veel sterkte in het traject;)

groetjes gaby