ligt misschien ook wel een beetje aan wat er gaande is.
bij mij bijvoorbeeld.
ik kreeg de diagnose pdd-nos.
toen een periode dat ik in een blabla opvang kwam(weet even de naam niet meer. krietiek ofzo)
zat ik tussen allemala verschillende problemen.
werd er geknepen en niet gehoord.
liep elke dag weg, wilde niet meer bij de groep zijn. kwam alleen de momenten beneden dat het echt moest.
daar kreeg ik de diagnose klasiek autisme.
een klein jaartje later voelde ik me wel op me gemak en ging alles goed. en toen kreeg ik weer de diagnose pdd-nos.
vanaf oktober sta ik onder continu stress. dus er kwamen weer wat kenmerken omhoog.
kon er niet meer tegen als iemand vlak bij me ging stofzuigen(normaal heb ik hier totaal geen last van)
ik was alle structuur kwijt(als je gegeten hebt, doe je even de afwas, smorgens doe je de gordijnen open)
inmiddels gaat alles weer beetje bij beetje beter nu er meer duidelijkheid is(zou me huis uit worden gezet maar ze wachten nu toch tot ik een nieuw huisje heb)
wat ik altijd al vond. dat het moment opnames zijn die testen.
soms kwam ik met een test heel hoog. dan had ik een goeie bui. en soms zat ik maar aan tafel, wilde ik de testen niet doen. vond ik het vervelend steeds weer dezelfde testen.
dus dan was hij veel lager. gooide er lettterlijk met me pet naar die opdrachten. wilde ze niet doen.
maargoed.
veel sterkte in het traject;)
groetjes gaby