Geld voor PGB budgetten op.......

• Susan

De reden dat ik nu geen PGB ontvang is, dat het PGB voor het doel waarvoor ik hem kreeg en IRO niet samen gaan (althans dat is mij verteld). Het was heerlijk om zelf de regie in handen te hebben en te houden en als ik nog eens PGB nodig heb, zal ik er niet voor schromen het aan te vragen, want inderdaad, het helpt me verder, echt verder.

Ik wil het liefst “alles zelf doen” maar soms is een duwtje in de rug, of achtervang heel fijn en heel zinvol

• tassie

Ik denk ook, susan, dat jij en milou daarin een voorbeeld zijn van vele jong volwassenen. Die doen echt stinkend hun best, en willen graag in alles zelfstandig zijn…en soms is dan dat zetje, hulp, luisterend oor of iemand die mee pland zoooooo zinvol en geeft zoveel meerwaarde extra aan jouw stuk zelfstandigheid….

Juist dan kan het PGB een stuk extra motivatie geven, een stuk extra inzicht; noem maar op….

Ik blijf het dus triest vinden, dat anderen die kans ontnomen wordt….

( maar volgens mij val ik in herhaling ;) )

• Pma

Helmaal met je eens Tassie. Met beide berichten.

Wat is een IRA Susan?

Groetjes Pauline

• Susan

http://www.uwv.nl/particulieren/re-integratie-werken/ondersteuning/Zelf-uw-reintegratie-regelen/index.aspx

• Pma

Dank je. En lukt het reintegratietraject? Succes ermee! Groetjes Pauline

• Susan

Ik ben net verhuisd en we zijn de afgelopen tijd niet echt druk aan het zoeken geweest. Wel heb ik besloten om meer de spw kant op te willen dan de secretariele kant (waar ik een opleiding voor heb). Ik ben nu toch aan het solliciteren naar een adminstratieve/ secretariele baan voor 12 uurtjes, omdat ik weer aan het werk wil en toch even voor de “veilige” weg wil gaan. Er komt behalve een verhuizing, nogal veel op me af.

Ik heb nog niet zolang geleden een topic geopend met hoe het met me gaat.

• Pma

Dank je, ik lees het topic ook. Sterkte met dat wat er op je af komt en succes met het solliciteren en met het bereiken wat je wenst!

Groetjes Pauline