zzp7 pakket

• carla van de waal

hallo pauline.

wij hebben ook CCE ingeschakeld.

die vind ook dat de zorgaanbieder er voor moet zorgen

dat er een goede dagbesteding komt.

maar dat is nog steeds niet gebeurd

ik ken het ASVZ niet.

ik woon in de provincie gelderland.

groetjes carla

• tassie

Och Carla, ik had gehoopt dat jullie nu in ieder geval passende dagbesteding hadden gevonden :(…..niet dus…

Wat triest!!

Hoe doen jullie het nu dan? Is hij hele dagen thuis?

Ik blijf duimen dat er snel oplossingen komen, die naar jullie alle zin is!!

• tassie

Ik vond nog wel dit:

http://www.woonpuntautisme.nl/fetch_buynsell.html?type=vraag&mode=all&mnu=tmain100:sprik720&s=&l=nl&t=1273319078

http://www.wooninitiatieven.nl/

http://www.convenantautisme.nl/fetch_links.html?mnu=tmain600:*&s=1&l=nl&t=114

http://www.zorgbelanggelderland.nl/index.php?p=393&sp=SR&s=4&r=8

• Pma

Hoi Carla, ik woon in Zuid Holland.. dat je nog steeds gene dagbesteding hebt gevonden, dat had ik even verkeerd begrepen. Moeilijk zeg. is hij nu hele dagen thuis…? ASVZ zit bij Rotterdam in de buurt.Groetjes Pauline

• Pma

Hoi Tassie,

Aardig dat je meedenkt/meegoogled!

Ja, het project van onze stichting staat op beide sites: en

Misschien voor jou Carla een idee om te kijken of er een woonproject in de buurt van jou is?

Groet,

Pauline

• tassie

Hey Pauline,

We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar…..zo hoort het he?!!

Hebben jullie alles al rond qua huis en begeleiding?

• Pma

Hoi Tassie, ja leuke site dit vind ik en zinvol.

We zijn in de startfase, plannen liggen bij zorgaanbieder, die hard meedenkt en gemeente en woningcorporatie. Maar het duurt zeker nog wel 3 jaar voordat het er staat. Tot die tijd heb ik een oplossing nodig voor dagbesteding en wonen ook. Mijn zoon heeft 24 uur een op een begeleidng nodig, net zoals de zoon van Carla volgens mij.

.

Groetjes Pauline

• tassie

Hoi Pauline,

Herkenbaar die zorgvraag van je kind, hier idem.

Wat een lange tijd he…..zoveel schijven, zoveel mensen en indicaties….jaren…..heftig!!

Hoe overbrug je het nu? Heb je nu fijne zorgaanbieders, pgb-ers, plekken waar je kind naar toe kan?

Groetjes Tassie

• Pma

Hoi ,

Heb jij dat ook?

Ja wat een lange tijd, zoveel jaren … maar alles was in een bepaald stramien lange tijd, maar vanaf 16 jaar ging het minder en vanaf 18 jaar was het echt helemaal fout. Ik heb het al benoemd in een eerdere post, maar is dat bij jou ook zo? Heb je een kind met AAS en van welke leeftijd dan?

Ik moest wel stoppen met werken. We hebben een hoog PGB en dat gaat helemaal op aan begeleiders, maar er zijn nog zoveel uren over. Mijn zoon wil van alles en loopt weg , vandaag in een onbewaakt moment, mijn man en ik waren boven, weg was ie. Overal gezocht, het is volkomen onverantwoord, hij kan wel fietsen en kijkt ook best uit, maar hij kan opeens helemaal in de war raken en uit zijn dak gaan en dan gaan schreeuwen onderweg. Hij kan heel goed spreken en wordt geheel overschat. Ik heb een pictogrammenbord, pas sinds een paar maanden. Hij kan lezen en typen, maar picto's geven wel overzicht. En daar stond strand op, daar wou ik met hem naar toe. Hij is zelf gegaan en vier uur later gevonden door de reddingsbrigade, daar had iemand hem naar toe gebracht. Wij weer politie ingeschakeld en ik had ook de reddingsbrigade gewaarschuwd. We hadden overal al gezocht. Hij kan overigens goed zwemmen maar dwaalt dan geheel in autisme over het strand en vol tics en bewegingsonrust…

Enfin, zo is het al maandenlahg nu. Eindelijk hopen we wat te kunnen bereiken met een CCE traject en een hele goede dokter…. Niemand weet een dagbesteding voor hem….wel is er een dagbesteding met een op een begeleidng maar daar heerst veel agressie en daar hoort hij niet thuis, kans dat hij dat dan gaat overnemen.

Groet Pauline

Groet

• tassie

Pauline,

Ik heb even via een privebericht gereageerd!