Vanavond 20.30 een film op rtl 8; een waargebeurd verhaal over een moeder die een normale opvoeding wil voor haar kinderen waarvan er 4 een vorm van autisme hebben
gr Can
Heb een stukje gekeken maar vond het wel heel extreem……….steeds van die kleine stukjes herkenning maar verder niet, vond wel al direct het commentaar van de moeder ( dat wat de moeder dacht) erg humoristisch………..maar zoals ik al zei de kids erg prototype adhd asperger en autisme (denk klassiek……….) het boek wat Tassie noemt moet ik gaan opzoeken……..
ps Can ik had bij de film wel steeds toen ie begon en waar is die vader dan??????en tjeemig 7 kids……….. X(
groetjes Juut
Hoi allen,
Ik vond Ben X wel een bijzondere film. Martine Delfos zei in een lezing overigens dat ze de film Ben X wel een van de slechtste voorbeelden over autisme vond.Ben benieuwd naar jullie mening.
Heeft iemand een idee hoe en waar de film Magnificent te vinden ? Ik was niet thuis, maar mjn zusje heeft er met mijn zoon met ASS naar gekeken.
Groet, Pauline
Hoi Pauline,
Wij vonden ben X erg heftig, ontroerend en confronterend…..en zeer zeker herkenbaar. Wel liep de film soms over in de cyberwereld, en dat schepte soms verwarring enzo….maar de lijn en t verhaal was heftig.
De film Magnificent kan ik ook nog niet terug vinden, maar ik ga nog ff verder zoeken.
Groet
Volgens mij 6 kids…Waarvan er vier autisme hebben staat bij de beschrijving van de film maar ik kom niet verder als drie jongens met een ass
Ik vond het wel een leuke film en natuurlijk zag je alleen maar de extreme situaties omdat mams die opzocht (voor mijn gevoel dan)
Film is wel gebaseerd op een naar waarheid gebeurd verhaal.
gr Can
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?