herkeuring

• Juut 03-02-08

een tijdje terug schreef ik dat ik bezig was met herkeuring van onze jongste (heeft diagnose pddnos maar ik vind meneertje echt meer asperger dan pddnos) goed we kwamen bij dezelfde keurende instantie terecht en daar hadden we echt geen zin in dus hebben de boel op beloop gelaten. Inmiddels kwamen er vanuit de basis school (regulier) ook vragen over de diagnose maar ook al meldingen van speciaal voortgezet onderwijs…….heb ik an sich niets op tegen maar onze jongste is altijd met hulp (remedial ) naar het reguliere basis onderwijs gegaan………..nou gesprek aangevraagd met de intern begeleidster en joepie er is een gulden middenweg ( zou dat nu een euro middenweg gaan heten (:P) ………regulier onderwijs met leerweg ondersteuning ofwel een klas met maximaal 10 kids niet te veel wisselende leerkrachten en op 20 minuten fietsen van onze woonplaats…………kijk havo of vwo had ik zelf al niet gedacht maar vmbo en dan onder dit soort prima omstandigheden……..echt super…..goed ik hou jullie op de hoogte ..oja nadeel is dat hij de cito toets niet heel goed moet doen……………nou dat scheelt een hoop gestress met eindeloos oefenen……….het komt uiteindelijk allemaal wel goed..

groetjes juut

• tassie

Hey Juutje,

Wat goed dat er nu qua onderwijs toch iets passends gevonden is!!

Dat is vast een fijn gevoel he?!

Laat je de diagnose qua pdd nu gewoon even staan, of ga je nog zoeken naar een andere instantie?

Fijn wat van je te lezen Juutje!!!