pluim

• Juut 03-02-08

Even een pluim (tu) voor alle mamma's en pappa's die hier prikken die zoveel bergen moeten verzetten zoveel energie in hun kids moeten en willen steken zodat het allemaal “goed” loopt, ja die van mij zijn ook heerlijke auti's maar soms denk ik als ik al jullie verhalen lees pfff het valt wel mee. Ooit werd hier de uitdrukking licht autistisch gebruikt en ik dacht ja lekker gezegd maar als ik de verhalen zo lees heb ik hier dus redelijk mazzel en des te meer bewondering heb ik voor jullie die zoveel moeten doen en laten………petje af en wees echt trots op jezelf ( en partner). Geduld inzicht en begrip zijn zaken die zo nodig zijn en jullie doen het allemaal dus vandaar deze pluim………

lieve groet Juut

• tassie

Wat ontzettend attent van je juutje!!!!!!!!!!

Ik kan me alleen maar bij je aansluiten, deel je mening als mama zijnde maar ook als lezer/moderator hier.

En..ik deel ook graag uit ;)…Ik wil graag een pluim uit delen aan alle lezers en prikkers nu, mede dankzij jullie allemaal kunnen we weer een vraagbaak en adviesprikbord zijn voor vele anderen. In een zoektocht met betrekking tot autisme kom je zoveel tegen, zo divers en veelzijdig. Dit prikbord vind ik hierin uniek, omdat we zo divers zijn MAAR daarnaast elkaars gevoelens proberen te snappen en erkenning te geven waar nodig!!

Dank jullie wel, allemaal, voor jullie diversiteit op dit prikbord :)

• ianpieps

Dank je wel voor de pluim.

Maar als ik eerlijk ben heb ik ook normaal niet zoveel problemen met die 2 auti's van mij.

Tja de oudste zet af en toe een flinke grote mond op, maar ja die is bijna 15.

Dus een hele echte puber.

En Quinn is al helemaal geen probleem, behalve nu dat gezeur met school.

Ja ze zijn drukker, en minder goed ge-organiseerd, en af en toe ben je dwars af na een dag.

Maar ik wil voor geen goud anders.

Als ze logeerweekend heb, dan verveel ik me rot.

Dus ik geef de pluim ook door aan iedereen die met dezelfde “problemen” zitten als wij.

Vooral volhouden!!!!!!!

Groetjes,

Sandra

• Juut 03-02-08

oja en natuurlijk ook een pluim voor alle “jong” volwassene die hier al jarenlang een bijdrage leveren aan het prikbord en ons een kijkje geven in hun eigen Keuken, ofwel hoe ze denken leven etc …….. met name Susan, Kay en Gaby (en er zijn er door de jaren heen meer geweest hoor ) wil ik bedanken voor hun visie inzicht etc etc…….door jullie kunnen er veel mensen anders naar autisme kijken……….Nee het is vandaag geen oscar uitreiking voor de beste prikker of zo haahhaha maar soms moet je even stilstaan bij alle hulp die je krijgt en voor de mensen die dat mogelijk maken……dat er de mogelijkheid is om dit zelfs via het internet allemaal bespreekbaar te maken….. Mijn moeder zegt wel eens had ik destijds maar dat inzicht en de mogelijkheden gehad en is blij met al dat wat er nu wel is…………

groetjes Juut

• Juut 03-02-08

Helemaal mee eens :D groetjes Juut