Dochter van een Trotse mama!!!!!

  • tassie

    Mooi kind,

    Van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!!!!

    Ik hoop dat je vandaag fijn jarig bent geweest, en allemaal leuke kadootjes hebt gekregen.

    En voor je mama……..blijf trots; trots op je kind waar jij mama van mag zijn!

  • Trotse mama van I & B

    Apetrots ben ik op dat kleine draakje van me!!!

    Want ze heeft dan wel een stoornis(sen) maar dat IS ze niet!

    Ze is zoveel meer als dat en we hopen met de juiste begeleiding en evt. medicatie weer steeds meer van dat mooie karaktertje te zien te krijgen en dat ze zelf minder last heeft van dat duiveltje in haar.

    Ze heeft vanmorgen van haar zusje haar grootste wens gehad…het dokter bibber spel ;)

    Verder hebben we het vandaag heel rustig gehouden en gaan we het zondag echt vieren (samen met haar zusje die ook bijna jarig is).

    Bedankt voor je felicitatie!!!

  • Juut 03-02-08

    Van harte met de kleine meid……………en draakje of engeltje het blijft je kleine meid…………..het houden van zal er niet meer of minder van worden toch………….fijne avond nog…………groetjes Juut

  • SamPhoenix

    Gefeliciteerd. Ook wij hebben een kleine draak in huis (5), maar kleine draakjes kunnen ook heel lief zijn. Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben!

  • Trotse mama van I & B

    Ze is een draakje en een engeltje in 1 en ik hou van beide evenveel ;)

    Draakje is min of meer der bijnaampje, ze zegt zelf altijd mama ik ben jouw kleine draak he :D

  • Trotse mama van I & B

    Ja het is een schat van een draak hoor :D

  • tassie

    Och gos, t dokter bibber spel..dat ken ik ook nog van eerder hihi ;)

    Wat fijn!!

    Ik hoop dat zondag een fijne en ontspannen dag wordt!!!

    Wat wij vaak deden is ook die dagen in een duidelijk kader stellen, vaste begin en eind tijd…duidelijk maken wat iedereen komt doen, hoe laat en wat je van de jarige verwacht enz enz….Ook hadden we altijd een uitwijkmogelijkheid voor ons kind…een PGB-er die paraat stond om in te grijpen enzo.

    K hoop natuurlijk dat dat allemaal niet nodig is.

    Heb het fijn zondag samen en geniet.

  • ianpieps

    Van harte gefeliciteerd met de ve verjaardag van je dochter.

    Hoop dat jullie ondanks alle moeilijkheden momenteel toch een hele fijne dag hebben.

  • SamPhoenix

    Geweldig dat ze dat zelf al zo zegt dan! Die van ons heeft ook draak als bijnaam, vooral omdat ie zich ook echt als een draak kan gedragen! ;-) Hebben jullie verder een leuke weekend gehad?

  • Trotse mama van I & B

    Komende zondag gaan we haar verjaardag vieren, ben dus erg benieuwd hoe maandag gaat verlopen ;)