hoe raar kan het gaan

  • Juut 03-02-08

    Zoonlief met asperger en 20 jaar oud heeft al een aantal vriendinnetjes gehad met of zonder goedkeuring maar nu dus sinds ruim een maand echt een leuke en wat denk je hoor ik vandaag dat ze pddnos heeft……….pff aan de ene kant tjee ook dat nog maar aan de andere kant van nou soort zoekt soort ( niet lullig bedoelt) en blij dat zoonlief ook gezegd heeft wat hij heeft………..dan voorkom je een hoop verrassingen toch…..eigenlijk maakt het me een beetje positief over de toekomst………….goed vervolg komt vast gauw………………groetjes Juut

  • Kay

    Zo raar vind ik dit niet Juut.;)

    Ik heb zelf alweer 2 jaar en een 5 maanden een hele leuke vriendin met PDD nos. Hier hebben we dus ook een aspie en iemand met PDD nos. Op een paar menigsverschillen na hebben we nooit ruzie. Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten wensen als ik zie wat ik allemaal met haar heb.

    Goed vervolg kan dus prima bij ‘soort zoekt soort’.

    Groetjes

    Kay

  • Juut 03-02-08

    Hoi Kay ik had misschien een dubbele ?? er achter moeten zetten hoor of !!! want hoe raar en bizar ik het ook vind oh ik ben hier wel heel blij mee hoor…………geen extra uitleg nodig etc etc……….haar ouders weten ook van al dit soort dingen en dat maakt hopelijk tzt het eaa makkelijker gr Juut..

  • enithstans

    hoihoi,

    msichien wel hefitg om te horen dat ook zij autistisch is maar ik denk dat die 2 elkaar heel goed begrijpen omdat ze bepaalde dingen kunnen delen met elkaar.

    ik hoop dat ze nog lang gelukkig met elkaar mogen zijn.

    groetjes enith