WA jong uitkering of niet

  • sandra1142

    O ik zie het al.In mijn prive mail staat mogelijk wel een berichtje van jou. Ik kon de link via mijn email niet openen, dus opende ik deze site en dacht : J. Hoekstra, dan ben jij Juut, want die naam zag ik ook in mijn privebericht staan.

    Sorry aan jullie beiden en ik ga zo dan even het privebericht lezen.

  • sandra1142

    Leuk privebericht!

    Ik ga je zeker mailen.

  • Juut 03-02-08

    Maakt niet uit joh moest er wel om lachen toch……..groetjes Juut

  • AnnemiekT

    Zal wel lastig worden als hij al werk heeft gehad!

    Annemiek

  • Susan

    Waarom?

    Ik heb ook gewerkt voor ik mijn WAJONG kreeg.

  • sandra1142

    Ja dat begrijp ik ook niet zo goed. Iemand heeft het geprobeerd, maar loopt tegen zaken aan zoals miscommunicatie (de informatieverwerking is bij mensen met ASS anders) of teveel prikkels of wat dan ook.

    Ik denk dat het voor niemand makkelijk is om een wa jong uitkering aan te vragen als je een niet-zichtbare handicap hebt.

    Mijn zoon hoeft de rest van zijn leven ook niet voor 100 % een uitkering maar ik wil graag dat hij in een traject terecht komt met de mogelijkheid om eventueel terug te vallen op een (deel) wa jong zodat er geen druk op hem gelegd wordt, mocht het minder gaan met hem.

  • Kay

    Volgens mij is het makkelijker als hij al genoeg geprobeerd heeft dan wanneer hij niets heeft gedaan en meteen al een wajong zou aanvragen.

  • Susan

    Dat denk ik ook. Dan heb je “bewijs” waarom het niet is gelukt en waar de beperkingen liggen.

  • sandra1142

    Dochter wordt binnenkort ook getest dus zal wel niet zo heel vaak op deze site komen. Wordt weer een heftige,drukke periode. Waardeer alle tips en meningen dus ik hoop dat jullie wel blijven reageren. Alvast bedankt voor de reacties.